شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#انتخابات

صلاحیت نامزدهای هیئت کشتی تهران آمد؛ ۲ نفر تایید شدند

صلاحیت نامزدهای هیئت کشتی تهران آمد؛ 2 نفر تایید شدند

با اعلام تایید صلاحیت نامزدهای شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی تهران، این انتخابات با حضور تنها دو نفر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست هیئت کشتی تهران از 30 آبان تا 8 آذر به انجام رسید که در آن 5 نفر برای شرکت در انتخابات این هیئت ثبت‌نام کردند که البته همان ابتدا احتمال رد صلاحیت برخی به دلیل نقص مدارک وجود داشت.

شاخص‌ترین نفراتی که برای ریاست هیئت کشتی تهران کاندیدا شده‌ بودند، هادی حبیبی عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد، سرپرست سابق تیم ملی بزرگسالان و مربی تیم بانک شهر و همچنین قاسم علی‌عسگری مسئول حوزه مدیریت فدراسیون کشتی بودند که شنیده می‌شود حبیبی به دلیل نقص مدارک تایید صلاحیت نشده و تنها صلاحیت دو نفر برای شرکت در انتخابات تایید شده است.

قاسم علی‌عسگری و یاری‌نیا که سابقه ریاست هیئت کشتی ایلام و همچنین فعالیت در انستیتو کشتی را در کارنامه دارد کسانی هستند که تائید صلاحیت شدند.

باتوجه به اعلام صلاحیت‌ها، به نظر می‌رسد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با هماهنگی فدراسیون کشتی، به زودی زمان برگزاری انتخابات هیئت کشتی تهران را اعلام کند.

اکنون محمدابراهیم امامی به عنوان سرپرست مسئولیت هیئت را برعهده دارد و پیش از او نیز عبدالله عزیزی رئیس هیئت بود که از سوی اداره کل ورزش تهران از کار برکنار شد.

 

انتهای پیام/