شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهردار تهران

وعده شهردار تهران برای افزایش سرعت اینترنت!

وعده شهردار تهران برای افزایش سرعت اینترنت!

علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار برنا وعده همکاری با بخش‌های فنی جهت افزایش سرعت اینترنت را داد

خبرگزاری برنا- علی پژوهش؛ چهار روز پیش بود که جمعی از اصحاب رسانه با مدیران رگلاتوری، وزارت ارتباطات و نمایندگان اپراتورها همراه شدند و کیفیت اینترنت پایتخت را به صورت تصادفی در چند نقطه تهران از طریق نرم‌افزار SpeedTest By Ookla به صورت بررسی کردند.

ثبت سرعت کم‌تر از انتظار در مجاورت پارک قیطریه تهران سبب شد تا متولیان فنی حاضر در آن بازدید، لب به گلایه بگشایند، کارشناسان همراه با خبرنگاران از صادر نشدن مجوز تأسیس سایت‌های اینترنتی جدید توسط مسئولین تهران، در کنار ممانعت مردم در برخی از مناطق به جهت نگرانی از تأثیر مخرب امواج نسل چهار و پنج اینترنت گلایه داشتند.

همین امر سبب شد که امروز در حاشیۀ همایش گرامیداشت «یاران سلیمانی» که در سالن شهید قندی ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، علت صادر نشدن این مجوزها از سوی مدیریت شهری را جویا شویم.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار برنا که متولیان فنی شبکه مدعی صادرنشدن مجوز تأسیس سایت جدید طی یکسال گذشته هستند، عنوان کرد: متولی صدور این مجوزها در سطح شهر تهران، شرکتی است که خود اپراتورها نیز به عنوان مجری سایت‌های اینترنتی در آن سهامدار هستند اما در هرصورت اگر مشکلی وجود دارد با بنده مکاتبه داشته باشند تا مسئله را شخصاً دنبال کنم.

انتهای پیام/