شهرخبر

زمانبندی مرحله نهایی مسابقات دارالقرآن امام علی (ع) مشخص شد

زمانبندی مرحله نهایی مسابقات دارالقرآن امام علی (ع) مشخص شد

مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) به صورت حضوری در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) از چهارم تا ششم بهمن‌ماه به صورت حضوری در دو نوبت صبح و بعدازظهر ویژه بانوان در سالن شیخ کلینی و آقایان در سالن شیخ صدوق برگزار خواهد شد.

این دوره از رقابت‌ها سه‌شنبه، چهارم بهمن‌ماه از ساعت ۸:۴۵ با رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جز بالای ۱۸ سال آغاز می‌شود و سپس حافظان کل با هم به رقابت می‌پردازند و در ادامه رقابت‌های پایین ۱۸ سال انجام می‌شود و سپس مُرَتّلان و قاریان با هم رقابت خواهند داشت. در مجموع طی مرحله نهایی بخش آقایان ۶۷ حافظ اجزا و کل و ۴۹ قاری و مُرَتّل و در بخش بانوان ۶۶ حافظ اجزا و کل قرآن و ۴۰ قاری و مُرَتّل باهم به رقابت می‌پردازند.

از آنجا که ترتیب اجرای برنامه هر شرکت‌کننده به صورت قرعه‌کشی پیش از شروع گروه مربوطه انجام می‌شود، لذا شرکت‌کنندگان هر گروه باید پیش از شروع مسابقه گروهشان، در زمان قرعه‌کشی در سالن مسابقات حاضر باشند.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، جمعه، هفتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در سالن شیخ صدوق برگزار می‌شود.