شهر خبر

اسماعیلی: زمان استیضاح سجادی نیست/ باید به وزارت ورزش فرصت داد

اسماعیلی: زمان استیضاح سجادی نیست/ باید به وزارت ورزش فرصت داد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر ورزش گفت: در موقعیت فعلی بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان مناسب نیست و لازم است که به این وزیر و وزارتخانه فرصت داد.

مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه و نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به ارائه طرح استیضاح وزیر ورزش به هیات رئیسه مجلس، بیان داشت: مجموعه ی وزارت ورزش و جوانان یک مجموعه بسیار بزرگ و گسترده‌ای است و نیازمند فرصت و منابعی است که وزیر مربوطه آن هم به حوزه ورزش و هم به نیازمندی‌های جوانان رسیدگی کند.

وی ادامه داد: به هرحال ما به برخی عملکرد‌ها و نقطه ضعف‌های این وزارتخانه انتقاد داریم اما اینکه ما یعنی مجلس و دولت چقدر  توانستیم انتظارات و نیازمندی‌های این وزارتخانه را تامین کنیم جای بحث دارد.

نایب‌رئیس کمیسیون آموزش با تاکید بر اینکه در زمان فعلی زمان استیضاح وزیر ورز ش نیست، گفت: به نظر می‌رسد در موقعیت فعلی زمان مناسبی برای بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان نیست؛باید مهلتی هم به آقای سجادی و وزارت ورزش بدهیم و اگر در این مدت نتوانست انتظارات را برآورده کند و به هدف‌گذاری خود نرسد، آن زمان مجلس می‌تواند از ظرفیت‌ و اختیارات خود در حوزه سوال، تذکر و استیضاح استفاده کند.

انتهای پیام/