شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#فلسطین#غزه

وبگاه عبری؛

ارتش رژیم صهیونیستی نگران «عملیات نفوذ دریایی» مقاومت فلسطین است

ارتش رژیم صهیونیستی نگران «عملیات نفوذ دریایی» مقاومت فلسطین است

یک وبگاه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به تنش های اخیر در موضوع تعرض وزیر ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، عنوان کرد: نوار غزه همچون انبار باروتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه عبری واللا در گزارشی عنوان کرد که ممکن است به زودی شاهد درگیری دیگری در غزه بین مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی باشیم.

منبع مذکور اشاره کرد که نیروهای مختلف ارتش اعم از نیروی زمینی، هوایی و دریایی مانورهای مختلفی در رابطه با شیوه تعامل با گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه در آینده برگزار کردند و ارتش این احتمال را می‌دهد که فلسطینیان بخواهند از نوار غزه از طریق دریا یا خشکی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کنند.

واللا بیان کرد که نهادهای نظامی صهیونیستی هشدار داده‌اند که ممکن است فلسطینیان از نوار غزه به داخل ساحل اسرائیلی زیکیم نفوذ کنند همانگونه که قبلا نیز چنین اتفاقی افتاده و کماندوهای دریایی قسام موفق به این کار شده و توانستند صدها متر به داخل اراضی اشغالی نفوذ کنند.

منبع مذکور اشاره کرد که مسئولان نظامی صهیونیست معتقدند که گروه‌های مقاومت در غزه قادر به عبور از موانع و دیوار امنیتی و نفوذ به داخل اراضی اشغالی هستند و اکنون تیپ غزه در ارتش چگونگی ممانعت از نفوذ این گروه‌ها به داخل اراضی اشغالی را آموزش می‌بیند.