شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#فوتبال#جدید#اروپایی

چشمک نماد وفاداری تیم اروپایی به عربستانی ها | استقبال از ماجراجویی جدید در تیم عربستانی

یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

مدیر برنامه‌های ستاره سرشناس فوتبال به پیشنهاد النصر واکنش نشان داد و به نظر می‌رسد که این بازیکن آماده حضور در لیگ عربستان می‌شود.

مارکو رویس

به گزارش همشهری‌آنلاین، مارکو رویس نماد وفاداری در باشگاه بوروسیا دورتموند به شمار می‌آید. رویس در این سال‌های حضورش در دورتموند بارها با پیشنهادهای باشگاه‌های بزرگی مواجه شده، با این حال در دورتموند باقی مانده است.

این بازیکن مورد توجه باشگاه النصر عربستان قرار گرفته و به نظر می‌رسد او هم تمایل دارد در سال‌های پایانی فوتبالش دورتموند را برای ماجراجویی جدیدی ترک کند.

مدیر برنامه‌های رویس در واکنش به حضور این بازیکن در النصر گفت: طبیعی است که رویس پیشنهادهایی داشته باشد به ویژه اینکه قرارداد او ۶ ماه دیگر با دورتموند تمام می‌شود. رویس می‌داند که دورتموند چقدر برای او اهمیت دارد با این حال او می‌خواهد حضوری فعال داشته باشد و به همین خاطر به دیگر پیشنهادها توجه خواهیم کرد و این طبیعی است.

رویس سالانه ۱۲ میلیون یورو حقوق از دورتموند دریافت می‌کند اما در صورت تمدید قراردادش این رقم کاهش پیدا خواهد کرد و به همین خاطر احتمال جدایی او باتوجه به سن و سالی که دارد بسیار زیاد است.

النصر  با وجود جذب کریستیانو رونالدو همچنان به دنبال جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان است و از رویس، ادن هازاد و ایکاردی به عنوان دیگر بازیکنانی یاد می شود که این باشگاه عربستانی به دنبال جذب آنها است.