مرگ مرد اسیدپاش قبل از دستگیری / زن تهرانی او با اسید سوخته بود!

به گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده از 27 آذر امسال و با شکایت زن جوانی در رابطه با اسیدپاشی به دستور بازپرس عظیم سهرابی آغاز شد.

زن جوان در حالی که دست‌ها و صورتش باندپیچی بود، در تحقیقات اولیه گفت: مدتی قبل از همسرم جدا شدم و دادگاه حضانت فرزندم را به من داد.  اما در این مدت شوهر سابقم مدام برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد و می‌گفت به خاطر اینکه طلاق گرفتی از تو انتقام می‌گیرم، اوایل چندان اهمیتی به تهدید‌هایش نمی‌دادم تا اینکه چند روز قبل وقتی از خانه خارج شدم تا به محل کارم بروم ناگهان شوهر سابقم سد راهم شد و کارمان به دعوا و درگیری کشید بعد هم یک بطری را که در دست داشت باز کرد و مایع داخل آن را روی من پاشید.  او آنقدر این کار را سریع انجام داد که فقط توانستم دستم را روی صورتم بگیرم تا چشمانم آسیب نبیند.  در این ماجرا دست‌ها و بخشی از صورتم دچار سوختگی شد و لباس‌هایم نیز آسیب دید.

به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند تا مرد اسیدپاش را دستگیر کنند. اما چند روز بعد از این شکایت اسیدپاشی زن جوان دوباره به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و گفت: دیروز به من خبر دادند که همسر سابقم فوت شده و فرزندانم باید برای شرکت در مراسم ترحیم پدرشان بروند. با اعلام این خبر و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد مرد اسیدپاش به علت نامعلومی فوت کرده و بدین ترتیب پرونده این اسیدپاشی بسته شد.