شهر خبر

تظاهرات هزاران صهیونیست علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو

تظاهرات هزاران صهیونیست علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو

هزاران صهیونیست در اعتراض به کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو در مرکز تل آویو تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، هزاران صهیونیست شامگاه شنبه در اعتراض به کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرکنندگان چند روز پس از ادای سوگند کابینه جدید رژیم صهیونیستی، در مرکز تل آویو تجمع کرده و علیه کابینه نتانیاهو شعار دادند. تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی نیز در این تظاهرات حضور داشت.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد که موفق به تشکیل کابینه ائتلافی شده است و زمینه را برای بازگشت به قدرت به عنوان رئیس راست‌گراترین کابینه تل آویو فراهم کرده است.

نتانیاهو این خبر را لحظاتی پیش از پایان مهلت تشکیل کابینه در نیمه شب و در تماس تلفنی با «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد. همزمان حزب لیکود ویدئویی کوتاه از نتانیاهو را در حال گفتگو با دیگر احزاب و به صورت خندان منتشر کرد.

نتانیاهو گفت: «می‌خواستم به شما اعلام کنم که به لطف حمایت مردمی شگفت‌انگیز که در انتخابات دریافت کردیم، موفق شدم دولتی تشکیل دهم که از همه شهروندان مراقبت کند.»

تشکیل کابینه جدید تل آویو پس از هفته‌ها مذاکره و با دشواری انجام شد، چون بسیاری از متحدان نتانیاهو در کابینه او خواستار سهم بیشتری از قدرت بودند.