شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یوونتوس

آلگری: ایستادن در میان ۴ تیم بالای جدول کمترین هدف یوونتوس است

آلگری: ایستادن در میان 4 تیم بالای جدول کمترین هدف یوونتوس است

سرمربی یوونتوس از تداوم روند بردهای متوالی شاگردانش در سری A راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری پس از برد یک بر صفر یوونتوس برابر اودینزه در تورین در دیداری از هفته هفدهم سری A که روز گذشته (شنبه) برگزار شد، از عملکرد مردانش دفاع کرد و این در حالی بود که بیانکونری با گلی دیرهنگام در دقیقه 86 موفق به کسب نتیجه شد. این هشتمین برد همراه با کلین‌شیت یوونتوس بود که با همکاری لئاندرو پاردس، فدریکو کیه‌زا و در نهایت گلزنی دانیلو به ثمر نشست.

آلگری که تیمش با این پیروزی موقتاً به رده دوم جدول سری A صعود کرد، پس از بازی به شبکه DAZN گفت: ما در مقطع خوبی قرار گرفته‌ایم، اما هنوز هم عملکردمان جای ارتقا دارد. در بازی قبلی مقابل کرمونزه از تمرکز لازم برخوردار نبودیم، اما امشب مقابل اودینزه که تیمی قوی است، بهتر شدیم و در نیمه دوم موقعیت‌‌های بیشتری داشتیم. اگر توانستیم در دقایق پایانی بازی را ببریم به خاطر سطح بالای آمادگی جسمی و همینطور روانی بازیکنان‌‌مان است. مهارت‌های فردی اگرچه بسیار مهم است، اما وقتی که انگیزه لازم برای فشار آوردن به خودتان نداشته باشید و سعی نکنید قبل از حریف به توپ برسید، فایده‌ای ندارد و منجر به برد تیم نمی‌شود. ما فصل را ضعیف شروع کردیم پس الان مجبوریم با تلاش فراوان عقب‌ماندگی‌مان را جبران کنیم. این پیروزی مهمی بود، چون جایگاه‌مان را در بین چهار تیم بالای جدول تثبیت کرد.

 

یووه در 17 بازی این فصلش در سری A ایتالیا  12 بار کلین‌شیت کرده است، رکوردی که آخرین بار در این مقطع از فصل توسط کالیاری در فصل 67-1966 ثبت شده بود. با این حال حفظ این روند سخت خواهد بود، چرا که بانوی پیر هفته آینده باید به مصاف ناپولی صدرنشین برود، تیمی که اولین شکستش را هفته پیش مقابل اینتر متحمل شد.

آلگری در این باره هم گفت: ناپولی هنوز بخت اول بردن اسکودتوست. آنها در صدر فاصله زیادی دارند با سایرین در حالی که ما دنبال تثبت جایگاه‌مان در چهار رده اول هستیم. الان تقریباً نیمی از فصل سپری شده و کارمان تا الان خوب بوده است. با این حال همانطور که گفتم هنوز باید عملکردمان را ارتقا دهیم، چون حداقل هدف‌مان به پایان رساندن لیگ در بین چهار تیم بالای جدول است.

انتهای پیام/