شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#جدید

جزئیاتی جدید از آتش سوزی در پاساژ علاالدین / علت چه بود؟

کدخبر: ۵۴۷۱۰۴
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزئیاتی از وقوع آتش سوزی در پاساژ علاالدین تهران را تشریح کرد و از اتخاذ تدابیر ایمنی قابل‌توجه در این پاساژ طی سال‌های اخیر خبر داد.
جزئیاتی جدید از آتش سوزی در پاساژ علاالدین / علت چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به جزئیات وقوع حریق در پاساژ علاالدین، از اتخاذ تدابیر ایمنی قابل توجه در این پاساژ طی سال‌های اخیر خبر داد.

جلال ملکی با اشاره به وقوع حریق جزئی ضایعات در پاساژ علاالدین گفت: بعد از ظهر امروز طی تماسی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد که بخشی از پاساژ علاالدین دچار حریق شده و متعاقباً آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که چند مورد کارتن که در پشت نما قرار داشت، دچار حریق شده بود و همین امر سبب به صدا درآمدن آژیرهای مرکز شده بود و پیش از اینکه دودی جمع شود، نگهبانان خود پاساژ که دوره آتش‌نشانی گذرانده‌اند، نسبت به اطفا حریق اقدام کردند و آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه نسبت به تکمیل اطفا حریق اقدام کردند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه پاساژ علاالدین در سال‌های اخیر اقدامات ایمنی مناسب و قابل توجهی انجام داده است و این مرکز تجاری از نظر ایمن‌سازی رشد قابل توجهی داشته که سبب می‌شود در هنگام وقوع حوادث، خسارات به حداقل برسد.

ملکی خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات می‌تواند الگوی مناسبی برای ساختمان‌هایی باشد که اهمیتی به تدابیر ایمنی نمی‌دهند و در صورت بروز حادثه خسارت مالی و جانی قابل توجهی را متحمل می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: توصیه سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران این است که ساختمان‌های ناایمن با هر میزان از بضاعت و امکان قدمی در جهت ایمن‌سازی خود بردارند؛ چرا که هر اقدام ایمنی که در این حوزه صورت می‌گیرد، در کاهش خسارات ناشی از حوادث تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.