شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پوشش

دستگیری ۲ سارق در پوشش مامور اداره برق در سیرجان/ اعتراف به ۲۲ فقره سرقت سیم و کابل

دستگیری ۲ سارق در پوشش مامور اداره برق در سیرجان/ اعتراف به 22 فقره سرقت سیم و کابل

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۲ سارق با لباس مامور اداره برق و یک مالخر کابل برق شبکه هوایی هنگام سرقت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی امروز اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در مناطقی از سطح شهرستان سیرجان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی شبانه دو نفر سارق را در پوشش لباس مامور اداره برق در حوالی تیرهای برق مشاهده و هنگام سرقت غافلگیر و آنان را به همراه ابزارآلات انجام سرقت و ۳ قبضه سلاح سرد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت: این سارقان که دارای سابقه سرقت و گرفتار به اعتیاد به مواد روان گردان بودند در بازجویی‌های انجام شده با معرفی یک مالخر، به ۲۲ فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی به مقدار ۱۲۰۰متر اعتراف کردند.

سرهنگ امیر سبتکی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این سارقان ۱۵۰ متر انواع سیم و کابل برق هوایی دیگر کشف شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های لازم اموال کشف شده تحویل اداره برق و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی متذکر شد: مردم خاموشی‌های غیر متعارف را به اداره برق شهرستان اطلاع دهند.