شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار سلیمانی#ایران#یمن

مراسم سالگرد شهدای امت اسلامی در یمن؛

بن حبتور: مخالف پروژه صهیونیزم هستیم/ تمجید بطش از سردار سلیمانی

بن حبتور: مخالف پروژه صهیونیزم هستیم/ تمجید بطش از سردار سلیمانی

مراسم سالگرد رهبران شهید محور مقاومت عصر امروز در صنعاء پایتخت یمن برگزار شد و طی آن مقاماتی از یمن، فلسطین و ایران سخنرانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المسیره، مراسم سالگرد رهبران شهید محور مقاومت عصر امروز (شنبه) در صنعاء پایتخت یمن برگزار شد و طی آن مقاماتی از یمن، فلسطین و ایران سخنرانی کردند.

«عبد العزیز بن حبتور» رئیس دولت نجات ملی یمن در سخنانی در این مراسم تاکید کرد: برگزاری این گونه مراسم ها بیانگر همبستگی و وحدت محور مقاومت است.

وی ضمن تاکید بر مخالفت قاطع یمنی ها با پروژه غربی-صهیونیستی، تاکید کرد: شهدای محور مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق، نمادهای مهم و الگوهایی همیشگی برای ما و همه آزادگان جهان محسوب می شوند.

در ادامه این نشست «خالد بطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطینی با تمجید از مجاهدت های عظیم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: فرمانده سلیمانی یک شمشیر برّان در مواجهه با رژیم صهیونیستی و یک سپر مستحکم در حمایت از ملت فلسطین بود.

وی افزود: شهید سلیمانی یک بستر مناسب اسلامی برای حمایت از مساله فلسطین به دور از مسائل طایفه ای و قومیتی ایجاد کرد.

بطش تاکید کرد: فرمانده سلیمانی، مقاومت فلسطین را با سلاح و برنامه ریزی از همه جهت تقویت کرد و همه پروژه های آمریکا در عراق و سوریه را به شکست کشاند.