شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شورای شهر#شهرداری تهران

تاکید چمران بر تعیین تکلیف پروژه خط آهن در منطقه ۱۷

تاکید چمران بر تعیین تکلیف پروژه خط آهن در منطقه 17

رئیس شورای شهر تهران بر تعیین تکلیف پروژه خط آهن در منطقه ۱۷ تاکید کرد و گفت: از شهرداری تهران می‌خواهیم نسبت به این موضوع ورود جدی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در آیین افتتاح مراکز توانمندسازی کوثر و بهسازی و نوسازی 400 معبر از بافت‌های فرسوده شهر تهران که صبح امروز در قالب بیستمین شنبه امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، پرویز سروری نایب‌رئیس شورای شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، با اشاره به اهمیت پروژه خط آهن منطقه 17 اظهار کرد: امیدواریم هرچه زودتر این پروژه تعیین و تکلیف و به نتیجه برسد و مردم از این شرایط کنونی رها شوند.

وی با اشاره به فعالیت زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست در مراکز توانمندسازی کوثر، گفت: در این زمینه شهرداری یک ظرفیت محدود دارد و باید دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر نیز همکاری لازم را برای شرایط زندگی این افراد فراهم کنند. 

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پرداخت حقوق و مزایا به زنان سرپرست خانوار در مراکز توانمندسازی کوثر، بیان کرد: بنابر گفتگویی که با برخی از این افراد داشتم این حقوق و مزایا زیاد نیست اما این افراد با همین حقوق و شرایط زندگی خود را اداره کرده‌اند. 
انتهای پیام/