شهر خبر

رویدادی برای انتخاب برترین کیک بوکسور دانشجو در سال ۱۴۰۱

رویدادی برای انتخاب برترین کیک بوکسور دانشجو در سال ۱۴۰۱

برای اولین بار رقابتهای قهرمانی کیک بوکسینگ دانشجویان کشور بهمن ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به همت انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور، برای اولین بار رقابتهای قهرمانی کیک بوکسینگ دانشجویان کشور بهمن ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این پیکارها که در دو بخش آقایان و بانوان انجام می گیرد، شرکت کنندگان رده سنی بزرگسالان در دو بخش موزیکال فرم و هنرهای فردی (فرم های خلاقانه) با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در همین ارتباط، جلسه بررسی و بازبینی فرایند برگزاری این مسابقات، روز جمعه ۱۶ دی ماه سال جاری به میزبانی انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور در تهران تشکیل شد.

تورج عنصری رئیس انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور درباره خروجی این جلسه و تصمیمات گرفته شده عنوان کرد: بعد از بررسی کامل قوانین موزیکال فرم، با نظر موافق تمامی اعضاء قرار شد از ۶ داور برای بازبینی و قضاوت کلیپ های ارسالی شرکت کنندگان و انتخاب نفرات برتر استفاده شود. همچنین درباره پوشش بانوان شرکت کننده نیز پس از استماع نظرات اساتید حاضر به جمع بندی نهایی رسیدیم.

عنصری ادامه داد: در نظر داریم طی روزهای آتی شرایط و جزئیات شرکت در این رویداد را در قالب یک آئین نامه فنی در اختیار دانشگاهها و دانشجویان علاقمند قرار دهیم.

وی افزود: حضور در این مسابقات برای کلیه رزمی کاران دانشجو به صورت رایگان امکان پذیر و شرکت کنندگان می توانند در بخشهای شادو (سایه زنی) و سلاحهای سرد با یکدیگر رقابت کنند.

رئیس انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور تاکید کرد: این مسابقات در سطح دانشگاههای کل کشور، بهمن ماه برگزار و پس از اعلام نتایج نهایی در اسفند و مشخص شدن چهره ۱۰ فینالیست برتر، این نفرات برای اجرای حضوری دعوت شده تا در نهایت چهره برترین کیک بوکسور دانشجو در سال ۱۴۰۱ مشخص شود.

وی همچنین گفت: در تلاشیم تا نفرات برگزیده این پیکارها را به اردوی آماده سازی دعوت تا در قالب یک تیم منتخب، عازم رقابتهای برون مرزی شوند.

وی در پایان تصریح کرد: برای نخستین بار است که یک رویداد ملی متفاوت در ورزش کیک بوکسینگ ویژه دانشجویان در استایل موزیکال فرم برگزار می شود. هدف ما این است که رقابتها با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد. ضمن آنکه برای رفاه شرکت کنندگان ورودیه ای درنظر گرفته نشده و حضور دانشجویان کیک بوکسور از تمامی سبکها در آن آزاد است.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر تورج عنصری مسئول انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور، نفراتی چون محمدپوری نایب رئیس انجمن، معصومی عضو هیات رئیسه، سلیمانی مسئول کمیته فنی، خانم محمدی نایب رئیس انجمن در امور بانوان، خرم دره دبیر انجمن، خانم کاشی مسئول داوران بانوان، آقچلو رئیس کمیته داوران‌، طائف مشاور انجمن، کوهی کمیته تشریفات و موسوی مسئول کمیته درمان این انجمن حضور داشتند.

انتهای پیام/