شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آنلاین#رادان#بهرام رادان#امیر#جدیدی#اکران

بهرام رادان و امیر جدیدی در اکران آنلاین

بهرام رادان و امیر جدیدی در اکران آنلاین

اکران آنلاین فیلم‌های «روز صفر»، «پولاریس» و فیلم مستند «جزیره ماهی» در پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و هاشور فراهم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم‌های سینمایی «روز صفر» ساخته سعید ملکان، «پولاریس» به کارگردانی سودابه مرادیان و مستند «جزیره ماهی» ساخته رضا اعظمیان را در بخش اکران آنلاین پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و هاشور تماشا کنند.

«روز صفر» فیلمی اکشن، مهیج با هنرنمایی امیر جدیدی، ساعد سهیلی، تینو صالحی، سینا شفیعی، محمدرضا مالکی، مهدی قربانی، رضا خدادادبیگی، ابوالفضل امیری، ابوالفضل صفاری، محمدعلی راجپوت، میلاد یزدانی، حمیدرضا سلیمانی راد، ابراهیم برزیده، محمد داغری به نویسندگی بهرام توکلی و سعید ملکان و کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۸ کشور ایران است.

فیلم «روز صفر» نخستین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و در ۱۲ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد که از این میان، موفق به دریافت ۵ سیمرغ بلورین در بخش‌های بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین فیلم از نگاه ملی، جایزه ویژه هیئت داوران و بهترین فیلم اول نیز شد.

فیلم «پولاریس» به کارگردانی سودابه مرادیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، رویا تیموریان، آلیتسیا باخلدا، کوبی رایان مک لافلین، الیزابت رم، تاشا اسمیت، روزبه جنت خواه، دایان گاتا و رایدل دنزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

«جزیره ماهی» همزمان با سالگرد عملیات کربلای ۴ (سوم دی ماه) در سایت هاشور اکران آنلاین شده و نمایش آن با توجه به استقبال قابل توجه، همچنان ادامه خواهد داشت.

مستند «جزیره ماهی» به کارگردانی رضا اعظمیان تلاش دارد ماجرای کربلای ۴ و آنچه در آن رخ داده بدون کم و کاست به تصویر بکشد و به ابهام‌ها و پرسش‌هایی که درباره آن وجود دارد، پاسخ بدهد. این مستند اگر چه بر اساس مصاحبه طراحی شده و اندک بخش‌هایی از آن بازسازی شده، به دلیل اطلاعاتی که از این واقعه و نحوه عملیات و افراد موثر در آن می‌دهد حائز اهمیت است.

انتهای پیام/