شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر

میلاد احمدی: هدفمان قهرمانی و صعود به لیگ برتر خواهد بود/ دقیقی مربی با دانشی است

میلاد احمدی: هدفمان قهرمانی و صعود به لیگ برتر خواهد بود/ دقیقی مربی با دانشی است

بازیکن تیم شمس آذر قزوین گفت: هدف اصلی مجموعه باشگاه قهرمانی در پایان فصل و صعود به لیگ برتر است.

میلاد احمدی، کاپیتان تبم فوتبال شمس آذر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت تیمش در لیگ دسته اول اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما در ابتدای فصل با هدف صعود و قهرمانی بسته شده است. مدیریت و کادر فنی باشگاه تیم را بر اساس چشم انداز صعود به لیگ برتر بسته اند و با جذب مهره های خوب و کارآمد تیم را با قدرت به مسابقات فرستادند. 

وی در مورد قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در نیم فصل اول تاکید کرد: هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است که این هدف در نیم فصل تا حدودی محقق شده و توانستیم با نتایج خوب در نیم فصل اول با اقتدار صدرنشین شویم.

احمدی در ادامه افزود: شرایط نیم فصل دوم به مراتب سخت‌تر از نیم فصل اول است و به قول فوتبالی ها دروازه ها در نیم فصل دوم کوچکتر می شود و همه تیم ها با انگیزه خاصی به کار خود ادامه می دهند تا رقابت سخت تر شود. به سختی کار خود واقف هستیم اما تفکر ما این است که با ادامه روند رو به رشد خود به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر معرفی شویم.

احمدی که فصل قبل یک نیم فصل در فجرسپاسی شیراز توپ زد و نیم فصل دوم در آلومینیوم اراک حضور داشت به خبرنگار برنا گفت: تجربه سال قبل به من کمک کرد تا امسال شرایط خوبی را در تیمم داشته باشم. فصل قبل  با فجرسپاسی تجربه صعود به لیگ برتر را داشتم و امسال دوست دارم این اتفاق همراه با تیم شهرم برای من رقم بخورد.

هافبک شمس آذر ضمن تمجید از مدیریت و کادر فنی تیم عنوان کرد: سعید دقیقی با وجود جوانی مربی با دانشی است و از پختگی ویژه‌ای در امر مربیگری برخوردار است. دقیقی می‌تواند در سال‌های آینده یکی از مربیان خوب لیگ برتر هم باشد و تجربیات خود را در اختیار بازیکنان جوان فوتبال ایران قرار دهد. 

انتهای پیام/