شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#نساجی

واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اتفاقی که برای مهدی ترابی افتاد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه نباید حرمت ترابی مقابل نساجی شکسته می‌شد و باید با این موضوع برخورد شود.

واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اتفاقی که برای مهدی ترابی افتاد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

رضا درویش جمعه شب در گفت و گوی تلویزیونی در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تا الان اسامی اعلام نشده و جز آل کثیر هنوز لیستی از سوی کادرفنی دریافت نکردیم. هنوز گل‌محمدی لیستی نداده و باید لیست را بگیریم تا این خواسته‌ها را برآورده می‌کنیم.

وی در مورد جذب مهاجم افزود: در این مورد حتما سرمربی خواسته‌ خود را بیان می‌کند. جوانان خوب و آینده داری داریم که می‌توانند آینده تیم را بسازند. متاسفانه در دو هفته گذشته دو بازیکن جوان دچار مصدومیت شدند. اگر گل‌محمدی صلاح بداند حتما بازیکن جذب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مدت قراردادی عیسی آل‌کثیر اضافه کرد: فعلا توافق تا پایان فصل است و پس از آن اگر کادرفنی و خود بازیکن تمایل داشتند این قرارداد را تمدید خواهیم کرد.

وی در مورد قرارداد ۵۰۰ میلیونی محمد عمری افزود: میزان دقیق آن در ذهنم نیست. او از تیم‌های پایه آمده و یقینا بازیکنان پایه قرارداد آنچنانی ندارند. عملکرد او خوب بوده و قطعا بررسی می کنیم. امیدوارم درخشش او تداوم داشته باشد و چند سال از خدمات این بازیکن بهره ببریم. عمری بچه خوب، با آتیه و آگاه است و یقینا درخشش او ادامه دارد.

درویش در مورد پیشنهاد باشگاه پرتغالی برای جذب مهدی عبدی تاکید کرد: تا امروز درخواستی نیامده و بیشتر این اخبار برای فضای مجازی است. تا کنون چنین چیزی نبوده است.

درویش در مورد احتمال جدایی برخی بازیکنان گفت: تا امروز بازیکنی درخواست جدایی نداده است. اگر بنا باشد باید به کادرفنی مراجعه کنند و تا امروز مراجعه کننده نداشتیم.

وی در مورد وضعیت شیخ دیاباته گفت: او یکی دو بازی به ما کمک کرد و در بازی دوستانه‌ای که خوب بازی کرد مصدوم شد. فکر می‌کنم اگر اوضاع خوب پیش برود از این هفته تمریناتش را با تیم آغاز می‌کند و اگر مربی صلاح بداند از او استفاده می‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا بندی در قرارداد دیاباته بابت مصدومیت‌های او وجود دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: اگر بازیکنی در جریان بازی یا تمرین برای تیم مصدوم شود شامل جریمه نمی شود.

وی در مورد اینکه آیا تعداد بازی دیاباته در میزان دریافتی او تاثیر دارد گفت: یک بازیکن ممکن است بندی در قرارداد داشته باشد و شاید بازیکن کمتر بازی کند از پاداش محروم می‌شود. ما یک قیمت پایه برای بازیکن گذاشتیم و مبلغی هم برای داخل ترکیب بودن و گل زدن به او می دهیم.

وی در خصوص میزان دریافتی سرخپوشان تاکید کرد: با پرداختی که فرا یا پس فردا انجام می‌شود این میزان به ۴۵ درصد می‌رسد. این مقدار جدا از پاداش‌هابی است که بابت هر برد دریافت کردند.

درویش در مورد جذب مهاجم گفت: یقینا مهاجم را پیگیری می‌کنیم تا بازیکن مدنظر گل‌محمدی را جذب کنیم.

وی در مورد اخراج مهدی ترابی در دیدار برابر نساجی و درگیری با احمد موسوی اضافه کرد: من با ترابی صحبت کردم. کمتر کسی است که از اخلاق‌مداری ترابی با خبر نباشد. از باشگاه سایپا و جوانی او را می‌شناسم و او حرمت همه را نگه می‌دارد. شما آن صحنه را می‌بینید که بازیکن مقابل چه اقدامی انجام می دهد و قبل از اینکه داور ببیند درگیری آغاز می‌شود. این بی حرمتی از بیرون زمین‌های ورزشی به داخل کشیده می‌شود. یک بازیکن جوان چطور اجازه می‌دهد که دست به صورت یک بازیکن ملی پوش و بزرگ بزند. نه اینکه ترابی بازیکن پرسپولیس است او سال‌ها بازیکن تیم ملی بوده و این بازیکن چطور اجازه می‌دهد که در صورت چنین بازیکنی بزند که کسی بی احترامی از او ندیده است.

وی افزود: باید حرمت‌ها حفظ شود. چیزی که این روزها در ورزش کمرنگ شده اخلاق است. تا امروز واژه فرهنگی برای باشگاه ها فقط یک پیشوند بوده و هیچ وقت هیچ وقت به بخش فرهنگی توجه نشده است. به نظر شما جامعه امروز نسبت به جامعه سی سال پیش چقدر تغییر کرده؟ متاسفانه ارزش‌ها کمرنگ می‌شود. خیلی‌سال‌ها قبل که من خدمت علی پروین بودم و با او به رختکن می‌رفتم تا جایی که ممکن بود بازیکن مقابل و هم تیمی‌های او احترام نگه می‌داشتند. امروز این موضوع در ورزش و جامعه ما کمرنگ شده است.