شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان استقلال

مربی تیم استقلال عنوان کرد؛

انتقاد ازعملکرد بازیکنان استقلال مقابل تراکتور/بدترین بازی ما بود

انتقاد ازعملکرد بازیکنان استقلال مقابل تراکتور/بدترین بازی ما بود

تبریز- مربی تیم استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور، گفت: خواسته هایی که از بازیکنان داشتیم را نتوانستند در زمین پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روی ماتا عصر جمعه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه بعداز شکست تیمش برابر تراکتور در تبریز با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان تیم استقلال راضی نیستیم، افزود: بدلیل مشکلاتی که در تعطیلات جام جهانی برای بازیکنان تیم به وجود آمد و نتوانستیم بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده بازی کنیم امروز شاهد بدترین بازی تیم استقلال بودیم.

مربی تیم استقلال با بیان اینکه تیم ما هنوز به حد مطلوب دست نیافته است، عنوان کرد: ما قبل از شروع بازی‌های جام جهانی تیم یکدستی بودیم ولی بروز مشکلات درون خانوادگی این یکدست بودن را از بین برد و شاهد بازی قابل قبولی از تیم استقلال نبودید.

ماتا یادآور شد: این همه که گفتم دلیلی برای بهانه گیری نبود بلکه حقیقت است امروز ما مقابل تیم بزرگ تراکتور صاحب ۲ موقعیت شدیم و روی محمد محبی معتقد هستیم خطا صورت گرفت ولی داور علاوه بر اینکه پنالتی نگرفت حتی خطا هم نگرفت.

وی اذعان داشت: در طول بازی مهدی پور و مطهری ۲ موقعیت خوب برای استقلال به وجود آوردند ولی به نتیجه نرسید.

ماتا در خصوص مصدومیت محمد محبی یادآور شد: تا به این لحظه اطلاع دقیقی از وضعیت این بازیکن نداریم و باید منتظر جواب آزمایشات باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی بعدی مقابل تراکتور که جام حذفی خواهد بود چگونه بازی خواهید کرد: گفت: به طبع شناخت کافی از تیم میزبان به دست آوردیم که با تماشای چندین باره فیلم این بازی ایرادات خودمان را برطرف خواهیم کرد.

مربی تیم استقلال اذعان داشت: فعلاً پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته است و نمی‌توانیم برای تقویت تیم برای بازی اول در جام حذفی یارگیری کنیم.

تیم استقلال با شکست ۲ بر صفر مقابل تراکتور با ۲۷ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول لیگ برتر جای گرفته است.