شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران
سفیر ایران در آذربایجان:

تهران علاقه‌ای ندارد کشورهای همسایه به محل نزاع با رژیم صهیونیستی تبدیل شود

کدخبر: ۵۴۶۸۳۳
اقتصادنیوز: سفیر ایران در جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران علاقه‌ای ندارد کشورهای همسایه به محل نزاع و تسویه حساب ایران با رژیم جعلی صهیونیستی تبدیل شود.
تهران علاقه‌ای ندارد کشورهای همسایه به محل نزاع با رژیم صهیونیستی تبدیل شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «سیدعباس موسوی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگار درخصوص آخرین مصاحبه سفیر رژیم اسرائیل در باکو  با یکی از خبرگزاری‌های این کشور در خصوص گسترش روابط این رژیم با جمهوری آذربایجان و بیان برخی سخنان شیطنت آمیز و تفرقه انگیز علیه ایران اظهار داشت: ملت‌های مسلمان قطعا از رژیم غاصب، جعلی و تروریستی صهیونیستی منزجر هستند و نه تنها حضورشان در منطقه موقتی است، بلکه عمر ننگین این رژیم هم در حال به سر آمدن است.

سفیر کشورمان تاکید کرد: ما در گفتگوها و مذاکراتی که با مقامات کشور همسایه و دوست جمهوری آذربایجان داریم نسبت به عواقب حضور و نفوذ رژیم صهیونیستی در قالب همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی و ... به صراحت تذکر داده‌ایم و گفتیم رژیم صهیونیستی هرگز دوست دولتها و ملت‌های مسلمان نخواهد بود و تقویت و عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی پروژه ی ویژه این رژیم  برای ایجاد تفرقه میان کشورهای مسلمان، تثبیت غصب و اشغالگری و تداوم جنایت‌ها علیه ملت فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران علاقه‌ای ندارد کشورهای همسایه به محل نزاع و تسویه حساب ایران با رژیم جعلی صهیونیستی تبدیل شود؛ اما اگر این رژیم فکر می‌کند با نزدیک شدن به همسایگان ایران می‌تواند ضمن ایجاد شکاف میان کشورهای مسلمان و همسایه، با حضورش تهدیدی برای ایران ایجاد خواهد کرد بداند جای مناسبی را برای این کار انتخاب نکرده است و حتما پشیمان خواهد شد.