شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نیم فصل

پایان سرد نیم فصل برای آبی‌ها

پایان سرد نیم فصل برای آبی‌ها

استقلال آخرین بازی نیم فصل را با باخت پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از کش و قوس فراوان، سرانجام آخرین بازی هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر میان تراکتور و استقلال در استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار شد. این مسابقه قرار بود که روز گذشته برگزار شود اما به دلیل بارش شدید برف در شهر تبریز، به امروز موکول شد. که در نهایت استقلال نتوانست در آخرین بازی نیم فصل اختلاف خود را پرسپولیس حفظ کند و با قبول شکست 2-0 مقابل تراکتوری ها در رتبه چهارم نیم فصل را به پایان رساند.

بازی از هفته پانزدهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
جمعه: 16/10/1401 ؛ ساعت: 15:00
ورزشگاه: سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز / بدون تماشاگر
گروه داوری: سید وحید کاظمی / کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – دانیال باشنده ؛ داور چهارم: سعاد وفابیشه / ناظر: مسعود مرادی

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی
سرمربی: پاکو خمس

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، صالح حردانی (58- رضا میرزایی)، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس (46- پیمان بابایی)، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی (25- ارسلان مطهری) و مهدی قایدی
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

پایان سرد نیم فصل برای آبی‌ها

اخطارها:
تراکتور: رضا اسدی (13) ریکاردو آلوز (55)
استقلال: کوین یامگا (65) روزبه چشمی (70)

شرح گل:
تراکتور یک – استقلال صفر (دقیقه 37: محمد قنبری): رضا اسدی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که صالح حردانی با تأثیرگذاری روی توپ، آن را به محمد قنبری بازیکن تراکتور داد و این بازیکن با یک ضربه فنی، دروازه حسینی را باز کرد. ابتدا کمک داور به گمان اینکه پاس را اسدی داده، آفساید اعلام کرد اما داور مسابقه را رد تصمیم کمک خود، گل را تأیید کرد.

پایان سرد نیم فصل برای آبی‌ها

تراکتور 2 – استقلال صفر (دقیقه 53: محمد قنبری): بازیکنان تراکتور روی یک ضد حمله سریع و با استفاده از سرعت بالا به دروازه استقلال نزدیک شدند که پاس خوب ریکاردو آلوز به قنبری، او را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و ضربه این بازیکن وارد دروازه حسینی شد تا تبریزی ها اختلاف را دو برابر کنند.

1788705

لحظات حساس:
دقیقه 3: حرکت خوب قنبری از سمت راست و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه استقلال، فرصت فوق العاده ای را برای رضا اسدی مهیا کرد اما حضور به موقع رافائل داسیلو و دفع توپ او، دروازه حسینی را از یک خطر بزرگ نجات داد.

دقیقه 6: ارسال مهدی قایدی از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر محمد محبی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 19: پاس بسیار خوب آلوز به اسدی رسید اما تعلل او و تیزهوشی مدافعان استقلال، این توپ را دور کرد که در ادامه شوت راه دور پوریا آریاکیا با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: یک ارسال خوب از سمت چپ به روی دروازه استقلال، در دهانه دروازه به ریکاردو آلوز رسید که ضربه این بازیکن را حسینی با یک واکنش خوب دفع کرد و مانع از ثبت گل دوم تبریزی ها شد.
دقیقه 45+3: بازیکنان تراکتور روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شدند. پاس دیدنی ریکاردو آلوز به هادی محمدی با پاس پشت پای این بازیکن همراه شد که یزدانی قبل از اسدی، توپ را دور کرد.

پایان سرد نیم فصل برای آبی‌ها
دقیقه 49: کوین یامگا روی یک ارسال در عمق صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن از زاویه بسته با برخورد به اخباری راهی کرنر شد.

دقیقه 62: مهدی قایدی روی یک پاس تند و تیز صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه کم جان و بد این بازیکن را اخباری به راحتی مهار کرد.

دقیقه 69: ضربه ایستگاهی فوق العاده مهدی مهدی پور از راه دور را محمدرضا اخباری با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه 76: خمز بالاخره کاوه رضایی را به جریان مسابقه اضافه کرد تا او بازی برابر تیم سابقش را تجربه کند.

دقیقه 81: حمله بازیکنان استقلال به پیمان بابایی رسید که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه را محمدرضا اخباری به کرنر فرستاد.

دقیقه 83: رافائل سیلوا از خط دفاع ارسال بلندی را انجام داد که توپ به رضا میرزایی رسید ولی ضربه روی پای این بازیکن را پوریا آریاکیا بلوکه کرد.

دقیقه 86: محمد قنبری فرصت هت تریک برابر استقلال را از دست داد؛ روی ضد حمله سریع بازیکنان تراکتور، توپ به محمد قنبری رسید و این بازیکن پس از حرکت در عرض زمین، ضربه زمینی به توپ زد ولی ضربه اش از کنار دروازه سیدحسین حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 90: تراکتور می توانست به گل سوم نیز برسد که ضربه قنبری در موقعیت تک به تک را حسینی مهار کرد.

  • 257 251