شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مجلس#رییس جمهور

سعیدی، نماینده چابهار: شاکله‌ عملکرد دولت در حوزه‌های اقتصادی فاجعه‌بار بوده / دولت شاهد تحلیل‌های عجیب و غریب، مثل بحث «زمستان سخت اروپا» بوذیم

سعیدی، نماینده چابهار: شاکله‌ عملکرد دولت در حوزه‌های اقتصادی فاجعه‌بار بوده / دولت شاهد تحلیل‌های عجیب و غریب، مثل بحث «زمستان سخت اروپا» بوذیم

جماران نوشت: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: برخلاف تعهدی که رییس جمهور داشتند متأسفانه علیرغم اینکه از شرایط ملتهب خارج شدیم هنوز این پلتفرم‌ها فیلتر هستند و جالب این است که خود مسئولان دولتی نه نتها از آن استفاده می‌کنند، بلکه تیک آبی هم می‌گیرند. لذا آن چیزی که برای مسئولان شهد و عسل شده، برای مردم زهرهلاهل شده است! طبیعتا این دوگانگی پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: شاکله‌ی عملکرد دولت در حوزه‌های اقتصادی فاجعه‌بار بوده است. ما شاهد عدم هماهنگی بین ارکان اقتصادی در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم؛ دولت بسیاری از مصوبات قانونی را اجرایی نکرده است که یکی از مهم‌ترین آن ها این بود که در ازای حذف ارز ترجیحی قرار بود کالا برگ الکترونیکی با قیمت شهریور ۱۴۰۰ داده شود که این اتفاق هم نیفتاد.

معین الدین سعیدی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد دولت سیزدهم، گفت: یک سال و نیم از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد و جهت‌گیری و رویکردهای آن مشخص شده است. لذا این مدت می‌تواند مبنای قضاوت قرار بگیرد؛ دولت در سه حوزه خوب عمل کرده است؛ یکی بحث توجه ویژه به بازارچه‌های مرزی افزایش تراز تجاری با کشورهای همسایه است که جزو نقاط دولت بوه است، دیگری در حوزه آبرسانی است که وزارت نیرو در قالب «جهاد آبرسانی» کارهای خوبی انجام داده و شایسته‌ی تقدیر است. مورد دیگر اینکه، در این مدت ما با خاموشی برق روبه رو نبودیم و این نشان از تلاش در حوزه برق دارد که قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: با رعایت ۳ شرطی که مقام معظم رهبری فرمودند، یعنی عزت، حکمت و مصلحت، با تمام کشورهای دنیا غیر از رژیم اشغال‌گر قدس می‌توانیم رابطه حسنه داشته باشیم. من بارها هم گفته‌ام؛ در بدعهدی غربی‌ها هیچ تردیدی وجود ندارد و آن‌ها در برجام هم این را به اثبات رساندند. شاید از این فاجعه بارتر این باشد که از هر ۳ عقرب جراره ی غرب به مار غاشیه ی شرق پناه ببریم؛ چون تاریخ نشان داده قدرت‌های شرقی مثل چین و روسیه هرگز با منافع ملی ما همراه نبودند و این را ادوار مختلف به اثبات رسانده اند.

۲۱۲۱۷