شهرخبر

واکنش تند خبرگزاری دولت به اخراج مهدی ترابی؛ ماجرای دعوا چه بود؟

واکنش تند خبرگزاری دولت به اخراج مهدی ترابی؛ ماجرای دعوا چه بود؟

ایرنا نوشت: توهین بازیکن نساجی مازندران به مهدی ترابی اتفاقی غیرقابل گذشت است که فدراسیون فوتبال باید واکنش قاطعی در قبال آن داشته باشد.

در دقیقه ۵۸ این بازی بین مهدی ترابی و احمد موسوی بگومگویی شکل می‌گیرد که منجر به دادن کارت زرد به هر دو بازیکن شد. شواهد نشان می‌دهد موسوی آغازکننده این درگیری بوده و به ترابی به دلیل اعتقاداتش توهین زشتی انجام می‌دهد.

در وهله اول انتظار می‌رفت داور به جای کارت زرد به موسوی کارت قرمز می‌داد. در هیچ جای دنیا با اینگونه رفتارها اینگونه مماشات نمی‌شود؛ اما این مماشات صورت گرفت و به جای موسوی، ترابی از زمین بازی اخراج شد.

موسوی که زمانی در استقلال بازیکنی صرفا نیمکت‌نشین بود و به زور او را از این تیم کنار گذاشتند تصور کرده اینگونه و با توهین به اعتقادات بازیکنان می‌تواند ضعف‌های فنی خود را پنهان کند.

در عصر جوگیری برخی چهره‌های مطرح فوتبالی، موسوی هم به دنبال این است که از این جریان عقب نماند تا اینگونه خودش را مطرح کند. توهین او به ترابی اتفاقی غیرقابل گذشت است و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال واکنشی مناسب و در حد این اتفاق داشته باشد و این واکنش می‌تواند محرومیت سنگین موسوی باشد.

در غیر این صورت باید شاهد تکرار چنین رفتارهای نامتعارفی در مسابقات لیگ بود. توهین‌های مذهبی، اعتقادی و نژادی جزو خط قرمز هایی است که جایی در فوتبال حرفه‌ای دنیا ندارد و فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش باید مراقب باشند چنین رفتارهایی به یک رویه در ورزش کشور تبدیل نشود.