شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#هندبال#دومین#شکست#تورنمنت#کاتوویتس

دومین شکست هندبال ایران در تورنمنت کاتوویتس

دومین شکست هندبال ایران در تورنمنت کاتوویتس

تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه کاتوویتس به مصاف بلژیک رفت و در پایان ۳۵ بر ۳۱ نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نیمه نخست این مصاف با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ به سود بلژیک به اتمام رسید. وویوویچ در این دیدار نیز شاگردان خود را مورد ارزیابی و محک قرار داد و با وجود در اختیار نداشتن ۴ بازیکن کلیدی در پایان با اختلاف چهار گل نتیجه را واگذار نمود.

این دومین شکست ایران در جام کاتوویتس بود. تیم ملی هندبال ایران شب گذشته در نخستین دیدار خود مقابل لهستان با نتیجه ۳۲ بر ۲۷ تن به شکست داده بود.

تیم ملی هندبال ایران ۲ بازیکن اصلی خود یعنی سید علیرضا موسوی و یونس آثاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و ۲ بازیکن کلیدی دیگر تیم یعنی محمدرضا کاظمی و محمدرضا اورعی نیز به دلیل صادر نشدن روادید به این تورنمنت نرسیده‌اند.

ملی‌پوشان ایران در آخرین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه کاتوویتس از ساعت ۱۹:۲۰ امروز(۱۶ دی) با مراکش دیدار خواهند کرد.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از ۱۱ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/