شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت ورزش#اسکواش#وزارت ورزش و جوانان

علیرضا شاملی: وزارت ورزش و جوانان نگاه حمایتی دارد/ امیدوارم روزهای بهتری در انتظار اسکواش باشد

علیرضا شاملی: وزارت ورزش و جوانان نگاه حمایتی دارد/ امیدوارم روزهای بهتری در انتظار اسکواش باشد

شاملی گفت: وزارت ورزش و جوانان نگاه حمایتی به اسکواش دارد.

علیرضا شاملی، عضو تیم‌ ملی اسکواش ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط فعلی این رشته عنوان کرد: خوشبختانه بعد از مدت‌ها انتخابات فدراسیون برگزار شد که برای ثبات اجرای برنامه‌ها ضروری بود. برای آقای عزیزی‌پور در چهار سال آینده آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روزهای بهتری در انتظار ورزش اسکواش باشد.

وی در ادامه درباره لزوم برگزاری مسابقات لیگ بیان کرد: قطعا برگزاری لیگ برای هر رشته ورزشی یک موهبت است اسکواش هم در این سالها لیگ خوب و پویایی را داشته اما امسال هنوز فصل جدید این بازیها استارت نخورده است. اطلاع دقیقی از تعداد تیم‌ها ندارم ولی دوست دارم لیگ با کیفیتی را شاهد باشیم.

شاملی درباره برنامه‌های پیش‌روی خود توضیح داد: یکی از مهمترین برنامه‌های من ارتقای جایگاهم در رنکینگ جهانی است که این امر هم نیازمند حضور در مسابقات بین‌المللی بسیار است. امیدوارم این شرایط فراهم شود تا بتوانیم در رویدادهای برون مرزی شرکت کنیم. در حال حاضر من رنک 100 دنیا را دارم و می‌توانم تا رنک 50 نیز شرایطم را بهبود ببخشم. 

وی در پایان با بیان اینکه اسکواش در مسیر پیشرفت قرار دارد، گفت: اسکواش در چند سال اخیر توسعه و پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است و در تحقق این اتفاق بی‌شک مسئولین ورزش از جمله وزارت ورزش و جوانان نیز حمایت‌های خوبی از این رشته داشتند. کارنامه چند سال اخیر اسکواش نشان می‌دهد که این رشته قابلیت سرمایه‌گذاری را دارد و بنابراین انتظار می‌رود این نگاه حمایتی وزارت ورزش بیشتر از قبل تقویت شود.

انتهای پیام/