شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نساجی#نشست خبری

حمید مطهری شمشیرش را از رو بست! / تلفات نساجی پس از شکست سنگین مقابل پرسپولیس!

پیراهن نساجی برای چند بازیکن نساجی گشاد است؛ این جمله ای کلیدی حمید مطهری پس از شکست سنگین برابر پرسپولیس در نشست خبری مطرح کرد.

تلفات نساجی پس از شکست سنگین مقابل پرسپولیس!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

گفته می شود پس از پایان بازی برابر پرسپولیس حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی و محمد شریفی را در لیست مازاد نساجی قرار داده است تا شکست سنگین برابر تیم یحیی گل محمدی تلفات زیادی را برای قرمزهای مازندرانی داشته باشد.

حمید مطهری بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس، در نشست خبری گفت: به تیم خوب پرسپولیس تبریک می گویم. با توجه به بضاعت و استراتژی برنامه ریزی کرده بودیم. در گل اول احساس می کنم که امیری در موقعیت آفساید بود. گل دوم را هم خودمان تقدیم کردیم. بازی را بد واگذار کردیم. باخت بدی بود.

وی ادامه داد: البته توانمندی های پرسپولیس را نمی خواهم نادیده بگیرم اما دو سه نفر در تیم ما خوب کار نکردند که اینجا دیگر یا جای من است یا جای آنها. برای چند بازیکن پیراهن نساجی گشاد است. من آدمی نیستم که برای پایین جدول بجنگم و می خواهم نگاهم به بالای جدول باشد.

مطهری ادامه داد: تیم من باید هدفمند باشد و نگاهش به بالای جدول باشد. به تیم پرسپولیس تبریک می گویم و از هواداران نساجی عذرخواهی می کنم. مسئولیت این باخت با من است و مقصر شماره یک من هستم. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی با تاکید بر این که تیمش را ترمیم خواهد کرد، گفت: بازهم نگاه همان به بالای جدول است و بازیکنانم هم باید این ذهنیت را تغییر بدهند و به فکر پیروزی در دیدارهای آینده باشند.