شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینترنت

اعتراض روزنامه اصولگرا به قطع اینترنت همزمان با برگزاری کنکور:

هر کسی از پس هر چیزی برنمی‌آید، لگدی به اینترنت می‌زند!

روزنامه فرهیختگان نوشت: وضعیت سوررئال و عجیبی است. هرکسی دستش از هرکاری کوتاه است و از پس هرچیزی برنمی‌آید، لگدش را روانه اینترنت می‌کند.

هر کسی از پس هر چیزی برنمی‌آید، لگدی به اینترنت می‌زند!
اعتمادآنلاین |

روزنامه فرهیختگان با اشاره به تصمیم وزارت علوم برای قطع اینترنت برای جلوگیری از تقلب در کنکور به انتقاد از این تصمیم پرداخته و به کنایه نوشته: هر کسی از پس هر چیزی برنمی‌آید، لگدی به اینترنت می‌زند!

به گزارش فرهیختگان، وضعیت سوررئال و عجیبی است. هرکسی دستش از هرکاری کوتاه است و از پس هرچیزی برنمی‌آید، لگدش را روانه اینترنت می‌کند. آن یکی از پس سر خط کردن پلتفرم‌ها برنمی‌آید، اینترنت را محدود می‌کند، یکی در امنیت نشتی می‌کند، اینترنت را محدود می‌کند، آن یکی در حوزه فرهنگ، دیگری در حوزه سیاست و آن یکی‌تر در باقی زمینه‌ها، هر قصوری دارد گردن اینترنت می‌اندازد و آن را محدود می‌کند. اما خب تا اینجا همه اینها تحمل شد و برای همه اینها بهانه‌تراشی شد، ولی این آخری مورد عجیبی است که نوشتن از آن هم اگر فیلم و متنش موجود نبود، غیرممکن بود.

نویسنده در ادامه نوشته است: دیروز یکی از مسئولان عالی وزارت علوم برای جلوگیری از تقلب در پروسه برگزاری آزمون سراسری پیشنهاد کرده که اینترنت کل کشور را قطع کنند! می‌بینید؟ به‌همین‌سادگی و بدون هیچ لکنتی، اولین راهکار حذف صورت‌مساله، آن هم از ریشه است. ماجرا آنقدر عجیب است که آدم یاد وقت‌هایی می‌افتد که مثلا رایانه‌اش خراب می‌شود یا امکان هیچ اقدامی نیست، مستقیم دوشاخه را از پریز می‌کشد. حالا مسئولان هم جهت جلوگیری از تقلب در آزمون سراسری، اجماع کرده‌اند و به یک نتیجه عالی رسیده‌اند، آن هم اینکه کل کشور را تعطیل کنیم و اینترنت را از 85 میلیون ایرانی بگیریم چون امکان حفاظت و صیانت از برگزاری سالم کنکور را نداریم. عجب!