شهر خبر

یحیی گل محمدی: این برد را به همه هوادارانی که ما را دوست دارند، تقدیم می‌کنیم/ مصدومیت صادقی جدی نیست

یحیی گل محمدی:  این برد را به همه هوادارانی که ما را دوست دارند، تقدیم می‌کنیم/ مصدومیت صادقی جدی نیست

یحیی گل‌محمدی پس از برد پر گل پرسپولیس برابر نساجی گفت: روند بازی طوری بود که آنها می‌توانستند گل های بعدی را هم بزنند اما اخراج مهدی ترابی، کار را خراب کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نساجی اظهار داشت: نتیجه، نتیجه‌ای بود که دنبالش بودیم؛ سه امتیاز با یک برد خوب که البته سخت به دست آمد. می‌دانستیم آنها مهره‌های هجومی خوبی دارند و ما هم روی دفاع تمرکز خوبی داشتیم. تمرکز داشتیم که گل نخوریم و در بخش هجومی هم پرس خوبی داشتیم. فکر می‌کنم همین فشار خوبی که روی حریف آوردیم، باعث گل هایمان شد. یک بخشی از گل های ما به هوش و ذکاوت بازیکنان ما برمی‌گردد که از قابلیت خودشان استفاده کردند. 10 نفره هم شدیم اما روند بازی طوری بود که می توانستیم به گل های بیشتری هم برسیم اما این اخراج باعث شد روند دفاعی‌تری بگیریم. بازی را کنترل کردیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم و فکر می‌کنم در مجموع بازی خوبی بود برای ما و این برد را به همه هوادارانی که ما را دوست دارند، تقدیم می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: یک بخشی از کارت زرد به دلایل روحی - روانی بازیکنان برمی‌گردد. بازیکنی که کارت زرد دارد باید مراقب باشد و اگر این اتفاق بیفتد، آمار کارت زرد هم کاهش خواهد یافت؛ این در مورد کارت زرد پرتعداد.

یحیی گل محمدی در مورد درخشش محمد عمری در این بازی تصریح کرد:  مورد بازیکنان جوان، این یک پروسه است که باید طی شود و بازیکنان جوان و امید که در تیم های پایه هستند، باید عملکرد خوبی در تیم خودشان داشته باشند و بعد که به تمرینات اضافه می‌شوند، آنجا هم باید عملکرد خوبی داشته باشند. بالاخره یک فیلتری وجود دارد و جایی که احساس شود، از آنها استفاده خواهیم کرد. خودم خیلی دوست دارم و سبک کاری ام این است که از بازیکنان جوان استفاده کنم اما باید کیفیت حضور در تیم بزرگسالان داشته باشند. محمد عمری هم عملکرد خوبی دارد و به نظرم جا دارد بهتر هم بشود. باید تمرکز و زندگی حرفه‌ای را بهتر کند و تمرینات بهتری داشته باشد و هنوز فقط دو بازی کرده و راه طولانی داشته  و باید بتواند روند خوبی را طی کند. برای همه جوانان مان، مسیر و این فضا قطعا پیدا خواهد شد و جا برای آنها وجود دارد که از آنها استفاده کنیم.

سرمربی  پرسپولیس در مورد مصدومیت صادقی و اخراج ترابی گفت: مصدومیت سعید خیلی جدی نبود و با چند روز استراحت بازخواهد گشت. من فکر می کنم که در صحنه درگیری لفظی ترابی با بازیکن حریف می شد این بخش را مدیریت کرد که کار به کارت قرمز کشیده نشود. صحنه ای نبود که بشود از کارت قرمز استفاده کرد. در هر صورت فشار روی داوران خیلی زیاد است.

گل محمدی در مورد بلاتکیفی تیم ملی گفت: من که تصمیم گیرنده نیستم و نظر سرمربیان هم شرط نبوده است. هستند دوستانی که تصمیم می گیرند. ما همیشه کمک کرده ایم. امیدوارم بهترین انتخاب صورت بگیرد. باید زودتر این تصمیم را بگیرند تا تیم هم برنامه ریزی کند برای آینده.