شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

حمید مطهری عنوان کرد:

پیراهن نساجی برای بعضی گشاد است/ تیم یا جای من است یا جای آنها

پیراهن نساجی برای بعضی گشاد است/ تیم یا جای من است یا جای آنها

سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از شکست سنگین برابر پرسپولیس گفت: ما بد باختیم چون چند بازیکن نساجی در حد این تیم نیستند و از این به بعد اینجا یا جای من است یا جای آنها.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتها هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر نساجی مازندران به میدان رفت که این دیدار ۵ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

حمید مطهری بعد از این شکست در نشست خبری گفت: به تیم خوب پرسپولیس تبریک می گویم. با توجه به بضاعت و استراتژی برنامه ریزی کرده بودیم. در گل اول احساس می کنم که امیری در موقعیت آفساید بود. گل دوم را هم خودمان تقدیم کردیم. بازی را بد واگذار کردیم. باخت بدی بود.

وی ادامه داد: البته توانمندی های پرسپولیس را نمی خواهم نادیده بگیرم اما دو سه نفر در تیم ما خوب کار نکردند که اینجا دیگر یا جای من است یا جای آنها. برای چند بازیکن پیراهن نساجی گشاد است. من آدمی نیستم که برای پایین جدول بجنگم و می خواهم نگاهم به بالای جدول باشد.

مطهری ادامه داد: تیم من باید هدفمند باشد و نگاهش به بالای جدول باشد. به تیم پرسپولیس تبریک می گویم و از هواداران نساجی عذرخواهی می کنم.