شهر خبر

حاشیه بازی پرسپولیس و نساجی؛

درگیری مالک باشگاه با مسئولان ورزشگاه/ غافلگیری‌های یک نیمه جذاب

درگیری مالک باشگاه با مسئولان ورزشگاه/ غافلگیری‌های یک نیمه جذاب

اشتباه دروازه بان پرسپولیس صدای مدافعان این تیم را در جریان بازی با نساجی در آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۶ امروز در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که همچنان طرفداران فوتبال حق حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند.

* بازیکنان دو تیم در حالی برای گرم کردن وارد چمن شدند که تعداد لباس شخصی‌های همراه با نساجی خیلی زیاد بودند.

* تمام بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه سمت حمید مطهری رفتند تا با او احوالپرسی کنند.

* سرمربیان هر دو تیم از ابتدای مسابقه کنار زمین ایستادند تا بازی را تماشا کنند.

* رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی هنگام حضور در جایگاه ویژه با مسئولان ورزشگاه آزادی درگیری طولانی لفظی پیدا کرد که دخالت مسئولان انتظامی قائله را خاتمه داد.

* اشتباهات فردی عجیب بازیکنان دو تیم بحث‌هایی را در جایگاه خبرنگاران ایجاد کرده بود تا عملکرد آنها را مورد انتقاد قرار دهند.

* گئورگی گولیسانی در حالی پنالتی پرسپولیس را به گل تبدیل کرد که مهدی ترابی در زمین مسابقه بود اما مدافع گرجستانی برای این تیم پنالتی زد.

* اشتباه علیرضا بیرانوند در چینش مناسب دفاع تیمش باعث گل شدن شوت محکم ایوب کلانتری شد تا این موضوع با واکنش مدافعان پرسپولیس روبرو شود.

* کادر فنی نساجی نسبت به عملکرد تیم داوری در نیمه اول اعتراض داشت. آنها معتقد بودند گل اول پرسپولیس روی اشتباه کمک داور در اعلام آفساید تبدیل به پنالتی و گل شد.

* دو گلی که عمری وارد دروازه حریف کرد و اشتباهات عجیب بازیکنان نساجی و حرکت علیرضا بیرانوند که نزدیک بود توپ را وارد دروازه خودی کند از غافلگیری های نیمه اول بود.