شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#عراق

فالح الفیاض: فرماندهان پیروزی برای جوانان و نسل جدید الگو هستند

فالح الفیاض: فرماندهان پیروزی برای جوانان و نسل جدید الگو هستند

رئیس سازمان حشد شعبی عراق با بیان اینکه چگونه برای شهید سلیمانی که در هر جایی با ما جنگید، عزاداری و مراسم برگزار نکنیم؟ تأکید کرد که فرماندهان پیروزی به الگویی برای جوانان تبدیل شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، رئیس سازمان حشد شعبی عراق در مراسم رسمی سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، که امروز پنج‌شنبه در بغداد برگزار شد، تأکید کرد فرماندهان پیروزی الگویی برای جوانان عراقی و نسل در حال رشد هستند.

بر اساس این گزارش، «فالح الفیاض» در ادامه سخنرانی در این مراسم افزود: فرماندهان پیروزی در سخت‌ترین شرایطی که ملت عراق از سر گذراند، در کنارش ایستادند. شهید ابومهدی المهندس فرزند دلاور عراق بود که جان خود را وقف دفاع از کشور کرد و در نشاندن لبخند پیروزی بر چهره عراقی‌ها سهیم بود. عراق توسط مردانی مانند شهید المهندس و یارانش محافظت می‌شود.

وی تأکید کرد: چگونه برای شهید سلیمانی که در هر جایی با ما جنگید، عزاداری و مراسم برگزار نکنیم؟ امروز عراق به برکت جان فشانی‌های فرماندهان پیروزی به دوران قبلی ثبات و امنیت بازگشته است.

فالح الفیاض در پایان تصریح کرد: حشد شعبی به الگویی در زمینه نظم و انضباط تبدیل خواهد شد. حشد شعبی و نیروهای امنیتی مسیر پیروزی را ترسیم کردند.