شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#رئیس جمهور

رئیس جمهور پای درد دل رانندگان استان تهران نشست

رئیس جمهور پای درد دل رانندگان استان تهران نشست

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آخرین برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، به صورت سرزده به پایانه حمل و نقل کالای استان تهران رفت و پای درد دل رانندگان باری نشست.

به گزارش خبرگزاری برنا، رئیسی روز پنجشنبه در آخرین برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، بدون برنامه ریزی قبلی به پایانه حمل و نقل کالاهای استان تهران رفت و در جریان مشکلات و دغدغه های رانندگان قرار گرفت.

مهمترین دغدغه و مطالبه رانندگان در این دیدار سرزده، اصلاح ناوگان فرسوده خودرویی بود ؛ جالب اینکه در اثنای این دیدار ، مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشت و از همراهان رییس جمهور بود.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید سرزده  از پیش بینی تسهیلات دولت برای نوسازی خودروهای فرسوده به خصوص در حوزه حمل و نقل باری خبر داد.

رئیس‌جمهور پیش از این، به شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک، پیشوا و رباط کریم سفر کرده و تصمیماتی برای رفع مشکلات این مناطق گرفته است.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است که رییس جمهور امروز به آن شهر سفر کرد.

انتهای پیام/