شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینترنت#خرید و فروش

خرید و فروش دستگاه های اینترنت استارلینک ممنوع شد

خرید و فروش دستگاه های اینترنت استارلینک ممنوع شد

طبق گزارش‌های اخیر، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران به صورت رسمی اعلام کرد که خرید و فروش دستگاه‌های اینترنت استارلینک غیرقانونی و ممنوع است و باید از قاچاق آن جلوگیری شود.

به گزارش برنا؛ همانطور که می‌دانید در ماه‌های اخیر، خبرهای بسیاری در مورد حضور تجهیزات اینترنتی استارلینک در ایران منتشر شده است و شخص ایلان ماسک نیز در چندین توییت به این موضوع پرداخته است. همچنین گفته می‌شد خرید و فروش تجهیزات اینترنت استارلینک در ایران صورت گرفته و برخی با استفاده از این دستگاه‌ها به اینترنت متصل هستند.

مهدی محبی به صورت رسمی فروش تجهیزات اینترنتی ماهواره‌های استارلینک در تهران را تایید کرد و بیان داشت که خرید و فروش دستگاه‌های اینترنت استارلینک غیرقانونی و ممنوع است. وی همچنین عنوان کرد که ورود این دستگاه‌ها به صورت قاچاق است و دستگاه‌های مربوط باید ورود این تجهیزات را مدیریت کنند.

خرید تجهیزات استارلینک

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران با استناد به اظهارات یک مقام مسئول مدعی شد:هم‌اکنون تا 800 عدد دستگاه فعال استارلینک در ایران وجود دارد و به علت قاچاق امکان استفاده از این دستگاه رشد زیادی خواهد داشت.

محبی جلوگیری از فعالیت تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را وظیفه‌ی وزارت ارتباطات دانست و اظهار کرد: «باید جلوی قاچاق این دستگاه گرفته شود.»