شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

زمان حمله ایران به عاملان ترور شهید سلیمانی از زبان سخنگوی سپاه

فارس/ سخنگوی سپاه گفت: بزرگ‌ترین، مؤثرترین و ماندگارترین انتقام از قاتلان شهید سلیمانی تربیت فرزندانی همانند سلیمانی است هر چند حرکت‌هایی همانند عین‌الاسد همچنان مورد توجه است و در زمانش عملیاتی خواهد شد.

زمان حمله ایران به عاملان ترور شهید سلیمانی از زبان سخنگوی سپاه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار رمضان شریف شب گذشته در مراسم سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی و یادواره شهدای روستای فوجرد قم با بیان اینکه مکتب سلیمانی باید در میان جوانان ترویج شود، اظهار کرد: معرفی شخصیت سلیمانی اولویتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و بزرگ‌ترین، مؤثرترین و ماندگارترین انتقام از قاتلان شهید سلیمانی تربیت فرزندانی همانند سلیمانی است هر چند حرکت‌هایی همانند عین‌الاسد همچنان مورد توجه است و در زمانش عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی راه درست انقلاب را با تکیه بر ولایت فقیه دنبال کردند، تصریح کرد: در یادواره شهدا باید به این بپردازیم که در چه مرحله‌ای هستیم؛ دشمن با رفتن امام خمینی(ره) سعی داشت این تفکر را القا کند که دیگر کار انقلاب تمام است درحالی که اکنون بیش از ۳۰ سال از ارتحال امام می‌گذرد و ما مشاهده می‌کنیم که انقلاب اسلامی به چه دستاوردهایی رسیده است.

سخنگوی سپاه گفت: دشمن فکر می‌کرد که با شهادت سردار سلیمانی کار جبهه مقاومت تمام است اما نمی‌تواند درک کند که منطق جبهه مقاومت و پاسداری از انقلاب روز به روز ترویج می‌شود و قاسم سلیمانی‌ها پرچم را پشت هم در دست می‌گیرند، ما حاج قاسم‌های گمنام بسیار داریم که در استحکام پایه‌های انقلاب نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی شهید زین‌الدین‌ها و باکری‌ها در قالب‌های کتاب و فیلم سخت است اما وقتی امثال قاسم سلیمانی‌ها در میان جامعه حضور پیدا می‌کنند آن وقت شخصیت امثال زین‌الدین قابل توصیف است؛ مردم با حضور پرشور خود در تشییع شهید سلیمانی نشان دادند که قدردان خدمت صادقانه هستند.

شریف با تاکید بر اینکه جریان مقاومت طی سه سال اخیر به برکت خون سلیمانی و همراهان او پیشرفتی قابل توجه داشته است، اظهار کرد: برتری جمهوری اسلامی مقابل آمریکا در منطقه، یعنی زنده بودن جریان مقاومت، آمریکایی‌ها منطقه را با خفت و خواری ترک کردند، در خلیج فارس حضور گذشته را ندارند و ائتلاف علیه یمن با آن همه هزینه شکست خورد، جریان براندازی دولت سوریه به نتیجه نرسید، فشار صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها شکست خورد و جبهه مقاومت به برکت فرماندهی همانند سردار سلیمانی یعنی سردار قاآنی همچنان در حال پیروزی است و همان‌طور که یزید از شهادت اهل بیت نتیجه نگرفت دشمن هم از شهادت سرباز مکتب امام حسین(ع) نتوانست به جایی برسد.

وی گفت: امت اسلامی در جای جای جهان اسلام در انتظار فرصتی برای انتقام گرفتن از قاتلان شهید سلیمانی است و این انتقام رقم زده می‌شود.

شریف با تاکید بر اینکه مردم ایران پشت پرده جریان اغتشاشات اخیر را به خوبی می‌شناسند، اظهار کرد: منافقین در آغوش صدام رفتند و علیه ایران جنگیدند و اگر جوانان ما این‌ها را می‌شناختند شرایط ما در جریان اغتشاشات اخیر متفاوت‌تر بود.

وی اظهار کرد: هزاران شهید تقدیم کردیم تا امنیت کشور را از دست کوموله حفظ کنیم ولی باز آن‌ها به دنبال ناامنی در ایران هستند و مردم ایران خطاب به غربی‌ها و آمریکایی‌ها این را اعلام می‌کنند که باید به فکر فرو روند و بدانند که ملت ایران چهره واقعی آن‌ها را در زمان طاغوت دیده است‌.

شریف با بیان اینکه در تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی دشمنان انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم نواقصی داشته‌ایم، گفت: برخی سوال می‌کنند که کشور با این همه قدرت چرا اغتشاشات را سریع جمع نکرد باید به آن‌ها بگوییم که هدف دشمن این است که درگیری شدید در کشور به وجود آید و حمام خون راه بیفتد و این خواسته استکبار است که حکومت از قدرتش برای سرکوب استفاده کند ولی ایران در این زمینه آگاهانه عمل کرده و خواهد کرد.

وی گفت: سپاه ضمن جمع کردن ناامنی‌ها تلاش می‌کند که به کسی آسیبی وارد نشود و میان افراد فریب خورده و معاندان تفاوت قائل می‌شود، سالهاست رهبری موضوع تهاجم فرهنگی را مطرح می‌کنند و محصول این تهاجم اتفاقات اخیر است که برای رفع این تهاجم باید دستگاه‌ها و خانواده‌ها به میدان وارد شوند.

شریف با بیان اینکه ایران طی ۴۴ سال گذشته پیشرفت شگفت انگیز داشته است، تصریح کرد: ما نباید خود را تحقیر کنیم، ما هشت سال درگیر جنگ نظامی بودیم و هشت سال است که درگیر جنگ اقتصادی هستیم اما در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت داشته‌ایم و بیش از ۹۹ درصد مردم از نعمت برق برخوردار هستند و در تابستان امسال خاموشی نداشتیم در حالی که برخی از کشورهای وابسته به آمریکا در گرمای تابستان از این نعمت محروم هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از افزایش آمار پزشکان و توسعه علم و فناوری در ایران یاد کرد و گفت: در تیر و مرداد سعودی‌ها تلاش می‌کردند ایران را درمانده نشان دهند، من در جمع خبرنگاران آمارهایی دادم که قابل توجه بود، در تابستان روزانه چند میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود و این عدد در بسیاری از کشورها بسیار پایین است.

وی با بیان اینکه هزاران گروه جهادی در طول سال در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنند، اظهار کرد: چهره‌سازی سعودی‌ها این است که ایران در فقر به سر می‌برد، در یکی از مناسبت‌ها که چند روز تعطیلی داشتیم بسیاری از مردم به اقصی نقاط کشور و بخشی از مردم به دیگر کشورها سفرهای زیارتی و سیاحتی داشتند.

شریف ادامه داد: صنایع نفت و گاز ایران پیشرفت بسیاری داشته است درحالی که آمریکایی‌ها همیشه می‌گفتند ما کاری می‌کنیم کسی به شما بنزین ندهد، اما امروز ما با وجود تحریم‌های ظالمانه به صادر کننده بنزین تبدیل شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در مشتقات حاصل از گاز و نفت با ایجاد مجتمع‌ها و پتروشیمی‌ها به دستاوردهای بسیاری رسیده‌ایم‌ و شرط ادامه پیشرفت ما استحکام بر آرمان‌هاست.

شریف گفت: آمریکا و صهیونیسم بدانند ملت ایران که صدها هزار شهید برای انقلاب تقدیم کرده از آرمان خود دست نمی‌کشد، جان همه ما پاسداران فدای یک لحظه از زندگی رهبری است و این تهاجم گسترده دشمن علیه ایشان بخاطر این است که می‌دانند تدابیر رهبری عامل اصلی شکست توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه رهبران بزرگ کشورهای خود را بزرگ می‌کنند، تصریح کرد: به لیبی، مصر، یمن و دیگر کشورها نگاه کنید و ببینید کجا چنین رهبری وجود دارد، دشمن طی ۴۰ سال اخیر در هر صحنه‌ای مقابل تدبیر رهبری شکست خورد، دشمن با ایجاد داعش توانست نابودی اسرائیل را به تاخیر بیندازد اما نمی‌تواند مانع آن شود.