شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نتایج#صمدی:#تقویت#تیم#همدلی#باعث#کسب#بهتر

صمدی: تقویت تیم و همدلی باعث کسب نتایج بهتر شد

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان گفت: تقویت نیان و همدلی بازیکنان باعث بهتر شدن نتایج شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حامد صمدی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد مقابل هورسان رامسر اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانستیم دومین بازی دور برگشت را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. متاسفانه در نیم فصل اول مقابل هورسان شکست خورده بودیم، اما مشکلاتی که در دور رفت داشتیم را برطرف کرده بودیم و توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: کمبود بازیکن، ناهماهنگی بازیکنان به دلیل تشکیل دیرهنگام تیم و … از جمله مشکلاتی بود که در ابتدای نیم فصل اول با آن روبرو بودیم که با جبران این مشکلات توانستیم به موفقیت برسیم.

صمدی با تقدیر و تشکر از هواداران مشهدی تاکید کرد: از هواداران متعصب مشهدی که همیشه یار و یاور ما هستند تشکر ویژه دارم، چراکه حضورشان در سالن مهران همیشه کمک حال تیم نیان است و در نتیجه مسابقات تاثیر مثبت دارد. برای شادی دل این هوادارها هر کاری که از دست‌مان برآید انجام می‌دهیم. امیدوارم روند تیم همینطور رو به رشد باشد.

وی با اشاره به هماهنگی بازیکنان نیان الکترونیک تصریح کرد: بازیکنان‌مان به هماهنگی کامل تیمی رسیده‌اند. همچنین رفاقت و یکدلی در جمع نیانی‌ها خیلی زیاد است و تقویت تیم در فصل نقل‌وانتقالات باعث بهتر شدن نتایج شده است.

سرمربی نیان الکترونیک خراسان درباره عملکرد تیم هورسان رامسر گفت: بازی فوق‌العاده سختی داشتیم و هورسان جزو تیم‌های باکیفیت و پرمهره لیگ است که نتایج خوبی را هم تاکنون کسب کرده است.

صمدی درخصوص استفاده از ویدئو چک در این مسابقه بیان کرد: تیم هورسان درخواست ویدئوچک کرده بودند که اتفاقا به نفع تیم ما هم شد و سه یا چهار امتیاز که با استفاده از ویدئوچک به نفع نیان الکترونیک رقم خورد. به همه ثابت شد که در سالن مهران، داوری به نفع مشهد نیست و چه بسا در بسیاری از موارد به ضرر ما هم بوده است.

وی افزود: حضور ویدئوچک بسیار مثبت و می‌تواند به نتیجه عادلانه بازی کمک کند. از این پس ما هم در مسابقات حساس، درخواست آن را به باشگاه و فدراسیون ارائه می‌کنیم.

 انتهای پیام