شهر خبر

صباغیان: احتمال سه دوازدهم شدن بودجه زیاد است/ برنامه هفتم تدوین شده و دو.لت باید در زمان مناسب ارائه کند

صباغیان: احتمال سه دوازدهم شدن بودجه زیاد است/ برنامه هفتم تدوین شده و دو.لت باید در زمان مناسب ارائه کند

نماینده مردم مهریز در مجلس بیان کرد: در خصوص ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی، باید گفت که بیشتر برنامه هفتم توسعه، تدوین شده است و فقط دولت باید این برنامه را در زمان مناسب، ارائه کند.

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص ارائه بودجه ۱۴۰۲، به مجلس شورای اسلامی، گفت: بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه باید در نیمه آذر ماه امسال، به مجلس شورای اسلامی، ارائه می‌شد که متاسفانه این دو مورد هنوز به مجلس ارائه نشده اند و دولت باید بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه را همزمان به مجلس ارائه کند  تا ما در این زمینه دچار مشکل نشویم.

وی بیان کرد: با این روندی که در ارائه بودجه۱۴۰۲، پیش گرفته شده است، احتمال اینکه بودجه سه دوازدهم شود، زیاد است و ما در ادامه مجبور هستیم مجوزی به دولت بدهیم که بودجه دو دوازدهم و یا سه دوازدهم شود و اینکه مدت زمان ارائه بودجه۱۴۰۲، به مجلس شورای اسلامی چقدر طول بکشد در دو دوزادهم و یا سه دوازدهم شدن آن، نقش بسزایی خواهد داشت.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: در خصوص ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی، باید گفت که بیشتر برنامه هفتم توسعه، تدوین شده است و فقط دولت باید این برنامه را در زمان مناسب، ارائه کند.

انتهای پیام