شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نشانه#بحرین

رهبر شیعیان بحرین:

شهید سلیمانی و المهندس نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل هستند

شهید سلیمانی و المهندس نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل هستند

«شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از جانفشانی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در راه خدا و امت اسلام تمجید کرد.

بر اساس این گزارش، شیخ عیسی قاسم طی سخنانی در همایش بحرینی ها در قم به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد: این شهدا هستند که اسلام محمدی صحیح را ساختند. آنها شهدای اسلام و پرورش یافته مکتب اسلام هستند.

وی افزود: کارهای آنها در نزدم مردم جاودان است. آنها خود را فدای راه خدا کردند چرا که جان خود را برای دفاع از اسلام و امت بذل کرده بودند و نشانه هایی از خداوند سبحانه و تعالی هستند.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اسلام و انسانیت را عمیقاً فهمیدند. جنبش جهادی بزرگ از سوی قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با سیطره آمریکا بر منطقه مقابله کرد.

شیخ عیسی قاسم در عین حال اظهار داشت که فریادهای مخالف با سازش و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل و حضور آمریکا در منطقه ادامه خواهد داشت.