شهر خبر

بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در غزه

بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در غزه

به مناسبت سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی در نوار غزه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی در نوار غزه برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، ولید القططی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این مراسم گفت که مقاومت ساعت خود را به وقت قدس تنظیم می‌کند و قطب نمای آن به سمت قدس و فلسطین است.

وی همچنین بازگشت به هدف آزادسازی کامل فلسطین به دور از توهمات پیرامون دولت مستقل فلسطینی در کنار رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

القططی با بیان اینکه شهید سلیمانی در نبرد ممتد و طولانی و در راه حق به شهادت رسید، تاکید کرد: صهیونیست ها و آمریکا می خواستند سلیمانی در فلسطین نقشی نداشته باشد اما او مکتبی است که در هر مکانی که رویارویی بین انقلابیون وجود داشته باشد و هر زمانی که نزاع بین حق و باطل روی دهد، حضور دارد.

وی همچنین تاکید کرد که حضور فلسطین در قلب ایران علت اصلی ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود و شهید سلیمانی نماد حضور فلسطین در قلب ایران و پیشگام مقابله با رژیم صهیونیستی و استعمار آمریکا است.

القططی همچنین به یکی از پیام های شهید سلیمانی به رهبران مقاومت فلسطین اشاره کرد که در آن آمده بود: همه را مطمئن سازید که ایران اسلامی هر چقدر هم که تحت فشار و محاصره قرار داشته باشد فلسطین را تنها نخواهد گذاشت و دفاع از فلسطین مصداق حقیقی دفاع از اسلام و قرآن است.