شهرخبر

لیونل مسی علیه مشروب!/ حرکت جالب فوق‌ستاره آرژانتینی در جشن قهرمانی

سرخیو آگوئرو ستاره سابق منچستر سیتی و بارسلونا از ماجرای جالب در روز قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرده برداشت.

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین که قبل از جام جهانی به دلیل مشکلات حاد قلبی مجبور به خداحافظی زودهنگام از دنیای فوتبال شد در جشن قهرمانی آرژانتین در کنار لیونل مسی دوستی صمیمی‌اش حضور داشت.

آگوئرو که مشکل قلبی دارد از توصیه مسی در جشن قهرمانی پرده برداشت و گفت: «لئو پشت سرمن حضور داشت. او به من گفت نباید به خاطر سلامتی‌ات مشروب بخوری!»

البته این تنها روایت جالب ستاره سابق منچسترسیتی از روز قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ نبود. ستاره سابق آلبی سلسته افشا کرد وقتی کاروان تیم ملی آرژانتین در راه بازگشت بودند بازیکنان با او تماس گرفتند تا سریع به فرودگاه بیاید و به همراه کاروان به کشور برگردد.

آگوئرو از خوشحالی یادش رفت تا پسرش را با خود ببرد. او در این زمینه گفت: «وقتی با من تماس گرفتند سریع به فرودگاه رفتم. اصلا یادم رفته بود بنجا (پسرم) همراهم در قطر بود. من سوار هواپیما شدم و به پسرم زنگ زدم که خودش با هواپیمای دیگر بیاید. از خوشحالی زیاد فراموش کرده بودم با پسرم به قطر آمدم و فکر می‌کردم تنها هستم!»

این مطلب را هم بخوانید: به‌یادماندنی‌ترین لحظات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر/ از شادی گل فیک رونالدو تا کل‌کل مسی و امباپه!