شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اراک

استاندار مرکزی در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک حاضر شد

استاندار مرکزی در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک حاضر شد

اراک- استاندار مرکزی با حضور در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جریان روند آماده سازی این تیم برای ادامه لیگ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار مرکزی با حضور در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک و استقبال اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و مدیران باشگاه در جریان روند آماده سازی این تیم برای ادامه لیگ قرار گرفت.

فرزاد مخلص الائمه پس از گفتگو با مدیرعامل باشگاه و سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در جمع مربیان و بازیکنان این تیم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: لازم بود به تمرین آلومینیوم بیاییم و به هیأت مدیره و مدیرعامل، مربیان، بازیکنان و اعضای این تیم خسته نباشید، بگوییم.

استاندار مرکزی در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک حاضر شد

وی گفت: ورزش و به‌ویژه فوتبال یکی از اصول هویت بخشی جامعه است و تلاش‌های این شرکت در حمایت از ورزش قهرمانی و کارگری ارزشمند بوده و موفقیت‌های باشگاه آلومینیوم برای مسؤولین استان نیز حائز اهمیت است.

مخلص الائمه شرکت آلومینیوم ایران را علاوه بر افتخار آفرین بودن در عرصه ورزش، قهرمان صنعت دانست و گفت: از هیأت مدیره، سهامداران و مدیرعامل شرکت آلومینیوم که سال‌هاست برای پویایی ورزش و علاقه جوانان سرمایه گذار شده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.