شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یزد#سرمایه گذاری#رئیسی

منصوری: خط پدافندی انتقال آب به یزد توسط رئیسی افتتاح می شود/ احیای کارخانه آهن بافق با سرمایه گذاری بیش از ۱۱۰ میلیون

حجم ویدیو: ۳.۱۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۰ دانلود ویدیو

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هفته آینده هم رییس جمهور و اعضای هیات دولت سفری به استان یزد خواهند داشت. در این سفر پروژه های مهمی توسط رییس جمهور به بهره برداری خواهد رسید و همچنین کلنگ زنی طرح های مختلفی را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در حاشیه حیاط دولت اظهار کرد: فردا در شهرستان بهارستان شاهد حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت خواهیم بود. این شهرستان از پرجمعیت ترین شهرستان های استان تهران است که بیش از ۷۵۰ هزار جمعیت دارد که با معضلات متعددی مواجه است. به دستور رییس جمهور فردا شورای اداری آنجا برگزار شده و نشستی با مردم برگزار می شود.

وی افزود: هفته آینده هم رییس جمهور و اعضای هیات دولت سفری به استان یزد خواهند داشت. در این سفر پروژه های مهمی توسط رییس جمهور به بهره برداری خواهد رسید و همچنین کلنگ زنی طرح های مختلفی را در دستور کار داریم.

منصوری ادامه داد: در این سفر افتتاح دو تا سه طرح اقتصادی و عمرانی را شاهد خواهیم بود. بخش احیای کارخانه آهن بافق با سرمایه گذاری بیش از ۱۱۰ میلیون یورو از سال ۸۶ اغاز شده بود که در دولت فعلی این طرح به پایان رسید. با این طرح ظرفیت ۸۰۰ هزار تن به این مجموعه اضافه می شود و اتفاق بزرگی در حوزه تولید و اشتغال رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه پروژه بعدی که با حضور رییس جمهور افتتاح می شود خط پدافندی انتقال آب به یزد است گفت: برای این طرح ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده تا مشکل اب یزد را در مواقع بحران حل کند علاوه بر این پروژه مهم بعدی که آرزوی مردم یزد بوده موضوع انتقال آب از خلیج فارس به یزد بوده که خط انتقال آب ان۷۳۰ کیلومتر است و سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان نیاز داشته و ظرفیتی که ایجاد می کند ۲۰۰ میلیون مترمکعب ابرسانی است.

انتهای پیام/