شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#آیت الله#فرماندار#رئیسی

بهارستان پنجشنبه میزبان رئیس جمهور است

بهارستان پنجشنبه میزبان رئیس جمهور است

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح پنجشنبه به این شهرستان سفر و با مردم بهارستان دیدار می‌کند.

به گزارش مشرق، عبدالله نوحی افزود: به دنبال سفرهای شهرستانی رئیس جمهور به شهرستان های استان تهران، پنجشنبه (۱۵ دیماه) این هفته، آیت سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم بهارستان حاضر می شود.

وی مهمترین برنامه های رئیس جمهور به شهرستان بهارستان را بازدید میدانی و حضور در شورای اداری و دیدار با مردم این شهرستان اعلام کرد.

نوحی اظهار امیدواری کرد که طی این سفر یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان که مربوط به حوزه بهداشت و درمان است مرتفع شود.

فرماندار شهرستان بهارستان تاکید کرد: اکنون این شهرستان ۱۰۰ تخت بیمارستانی برای ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که کفاف نیاز درمانی این میزان جمعیت را نمی دهد.

وی خاطرنشان کرد: بهارستان شهرستان کوچکی در استان تهران است اما از مشکلات قابل توجهی در بافت فرسوده و تامین خدمات بهداشت و درمان رنج می برد.

نوحی ادامه داد: مهمترین مطالبات و مسائلی که بناست از سوی این شهرستان در سفر رئیس جمهور به بهارستان مطرح شود، مباحث مربوط به اصلاح بافت فرسوده و تامین سرانه های درمانی و بهداشتی است.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران است که از سال ۱۳۸۹ با ترکیب بخش‌های گلستان و بوستان (نسیم شهر) از شهرستان رباط کریم مستقل شد.

منبع: ایرنا