شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار سلیمانی#پارالمپیک

خاطره مدال‌آور پارالمپیک از دیدار با شهید سلیمانی

خاطره مدال‌آور پارالمپیک از دیدار با شهید سلیمانی

مدال‌آور بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک از خاطره اش با شهید سردار سلیمانی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیمان نصیری مدال‌آور سابق پارادوومیدانی کشورمان یکی از کسانی است که مدال‌های طلای بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و برنز پارالمپیک ریو را تقدیم به سردار سلیمانی کرده بود.

پیمان نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انگیزه‌اش از این اقدام اظهار داشت: سردار سلیمانی کسی بود که بیش از 40 سال از ایران و ایرانی دفاع می‌کرد و من هم به خاطر همین وطن پرستی و رشادت‌ها، تصمیم به این کار گرفتم. او پا به پای سربازها در جنگ حضور داشت و در خط مقدم بود. شهید سلیمانی بارها در جنگ تحمیلی ترکش خورده، ولی با قدرت و باصلابت در میدان بود و به معنای واقعی «مرد میدان» بود. همین باعث شد حس کنم که باید مدالم را تقدیم کنم. البته مدال که سهل است، حاضرم جانم را فدا کنم.

مدال‌آور سابق پارادوومیدانی ادامه داد: او از همه چیز خودش گذشت. حتی در وصیت‌نامه گفته بود که بنویسند سرباز، نه سردار.  یاد سردار سلیمانی تا ابد زنده خواهد ماند.

او درباره خاطره‌اش از دیدار با شهید سلیمانی گفت: مدال بازی‌های پاراآسیایی را گرفتم، از استانداری گفتند که برای دیدار با سردار سلیمانی به آنجا بروم، ولی نیم ساعت بعد خودش به منزل ما آمد. او 45 دقیقه در خانه ما بود و صحبت کردیم. دست‌نوشته‌ای هم با این مضمون گذاشت که «مدال شما باعث شعف و خوشحالی مردم شد و از تلاش از این بابت برایم ارزشمند است، نه به خاطر تقدیم کردن مدال.» من سپس مدال را به گردن سردار انداختم و او مدال را برگرداند و گفت که امانت از طرفش نگه دارم. شهید سلیمانی همچنین یک انگشتر هم به من هدیه داد.

انتهای پیام/