شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

میثم بائو: دیدار با پرسپولیس دشوار است/ مطهری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

میثم بائو: دیدار با پرسپولیس دشوار است/ مطهری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران گفت: برای دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس آماده هستیم.

میثم بائو، معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: بازی مهم و سختی را مقابل پرسپولیس داریم و امیدواریم بتوانیم در نتیجه گیری و نمایش فوتبال زیبا هم موفق عمل کنیم.

وی در خصوص شرایط این روزهای نساجی گفت: مقابل تراکتور نمایش خوبی را از خود ارائه دادیم و توانستیم با پیروزی آن دیدار را به پایان برسانیم و با روحیه خوب برای دیدار با پرسپولیس آماده شویم. ما هدف گذاری ویژه ای برای همه بازی های خود داریم و در همه دیدارها تلاش می کنیم ضمن ارائه فوتبال زیبا به نتایج دلخواه دست یابیم.

معاون ورزشی نساجی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه تقابل تیمش برابر سرخ‌پوشان تهرانی خاطرنشان کرد: پرسپولیس صدرنشین فعلی لیگ برتر است که از  مهره ها و بازیکنان خوبی برخوردار است. این تیم  همواره از  شخصیت قهرمانی برخوردار است و در سال‌های اخیر جزو مدعیان قهرمانی بوده و این کار را سخت می‌کند اما تیم ما برابر تراکتور نشان داد می تواند دست به کارهای بزرگ کرده و در تهران هم مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی را رقم بزند.

بائو با اشاره به غیبت هواداران در مسابقات لیگ گفت: هم پرسپولیس و هم نساجی جزو تیم های پرهوادار فوتبال ایران هستند. باشگاه خصوصی هستیم و چشم امید ما به هواداران است؛ علاوه بر مسائل درآمدزایی از نظر روحی نیز وابستگی خاصی به هواداران داریم اما متاسفانه در این فصل این سرمایه‌ بزرگ را از دست داده‌ایم. امیدوارم راهکاری برای بازگشت هواداران به ورزشگاه ها ارائه شده و تیم‌هایی مانند ما و پرسپولیس که جزو تیم های پرطرفدار محسوب می شویم از این پتانسیل بهره لازم را هم ببریم.

وی درباره عملکرد حمید مطهری تصریح کرد: مطهری مربی خوب، جوان و جویای‌نامی است که توانسته در فصل جدید نتایج خوبی را به دست آورد. او نشان داده مربی بزرگی است و می تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. به سرمربی و کادر فنی اعتقاد داریم و از آنها قاطعانه حمایت می کنیم.

501

بازیکن سابق نساجی و پرسپولیس در مورد رویایی با دوستان و همبازی‌های سابقش گفت: من و دیگر اعضای تیم نساجی تعهد ویژه‌ای به باشگاه مان داریم و در تلاش هستیم با تمام قوا برای بازی با پرسپولیس به میدان رفته و نتیجه لازم را در این دیدار کسب کنیم. در نهایت امیدوارم این بازی هم از نظر فنی و هم از نظر نتیجه ای با اتفاقات خوبی برای ما همراه شود.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام/