شهر خبر

حسین اوجاقی: ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو جزو رشته‌های پرمدال خواهد بود/ اسکواش قابلیت سرمایه‌گذاری توسط شهرداری را دارد

حسین اوجاقی: ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو جزو رشته‌های پرمدال خواهد بود/ اسکواش قابلیت سرمایه‌گذاری توسط شهرداری را دارد

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: رشته اسکواش قابلیت سرمایه‌گذاری توسط شهرداری را دارد.

حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران درباره نگاه این سازمان ورزشی به رشته‌ای چون اسکواش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: اسکواش رشته‌ای است که می‌تواند در سبد ورزش شهروندی به خوبی قرار بگیرد. در دو سال اخیر نیز تفاهم نامه‌ای با فدراسیون اسکواش داشتیم که خوشبختانه تعامل دو طرفه خوبی هم برقرار بود. مطمئن باشید رشته اسکواش با توجه به اینکه مورد اقبال و پسند مردم کشورمان قرار دارد پس از این نیز مورد توجه سازمان ورزش شهرداری خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما علاقه‌ای به انجام این ورزش دارید یا خیر؟ گفت: اسکواش یک رشته مهیج است که از هر قشری به این رشته علاقه‌مند پیدا می‌شود و بنابراین شرایط سرمایه گذاری را دارد. بنده به شخصه یکبار در حاشیه بازی‌های آسیایی به صورت دوستانه با تعدادی از روسای فدراسیون‌ها بازی اسکواش را انجام دادم.

سرمربی سابق تیم‌ ملی ووشو در ادامه گفت‌وگو با برنا در رابطه با وضعیت این رشته رزمی عنوان کرد: خوشبختانه ووشو این روزها شرایط خوبی دارد و اخیرا هم در بخش جوانان نتیجه بسیار خوبی توسط نمایندگان کشورمان به دست آمد. فدراسیون برنامه‌های خوبی را تدارک دیده و تنور مسابقات لیگ گرم است که نشان می‌دهد بعد از 2 سال دوری هیجان دوباره به این رشته بازگشته است.

حسین اوجاقی در مورد مسابقات پیش‌رو نیز افزود: مهمترین و نزدیک‌ترین مسابقاتی که تیم‌ ملی در پیش دارد بازی‌های آسیایی هانگژو است که ووشو قطعا در این رویداد جزو رشته‌های پرمدال خواهد بود.

نایب رئیس سابق فدراسیون ووشو در واکنش به احتمال لغو این بازی‌ها به دلیل شیوع مجدد کرونا در چین هم گفت: بیشتر در حد شایعه مطرح شده چون کشور چین هنوز به طور رسمی چین چیزی را اعلام نکرده است‌.

خبرنگار: علی شفیعی‌جم

انتهای پیام/