شهر خبر

معاون اقتصادی سپاه قدس: همه باید به رهبر معظم انقلاب اعتماد کنند/ این انقلاب به انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) متصل می‌شود

معاون اقتصادی سپاه قدس: همه باید به رهبر معظم انقلاب اعتماد کنند/ این انقلاب به انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) متصل می‌شود

مهر نوشت :سردار کاظمی با تاکید بر اطاعت همه از مقام رهبری و ولایت فقیه بیان کرد: همه باید به این رهبر معظم انقلاب اعتماد کنند و به فرمایش آیت‌الله حسن‌زاده آملی گوشتان به دهان این رهبر باشد.

سردار محسن کاظمی معاون اقتصادی سپاه قدس در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با بیان اینکه باید دید که سردار سلیمانی چگونه به مرحله شهید سلیمانی رسید، گفت: ما به میزانی که به اسلام، فرامین ائمه (ع) ودستورات امام عمل می‌کنیم و در تفکرات، دستورات و منش‌ها و روش‌های رهبر خود ذوب می‌شویم به همان مقدار پیشرفت کرده و اثرگذار هستیم.

معاون اقتصادی سپاه قدس بیان کرد: شهید سلیمانی ذوب در رهبری و اسلام بود و برای خود هیچ چیز از نظر خدمت، پیشرفت و عمل کردن به مأموریت‌ها از هیچ چیز قانع نبود بلکه جهادی و انقلابی وارد می‌شد.

کاظمی گفت: شهید سلیمانی شب و روز نمی‌شناخت و ما هر چقدر از زندگی، خواب، برنامه اقتصادی، مقام و سیاست خود کم کنیم و به خدمت‌های خود اضافه کنیم هر میزان در این مسیر حرکت کنیم به همان میزان خداوند به ما عزت می‌دهد.

کاظمی با تاکید بر اطاعت همه از مقام رهبری و ولایت فقیه بیان کرد: همه باید به این رهبر معظم انقلاب اعتماد کنند و به فرمایش آیت‌الله حسن‌زاده آملی گوشتان به دهان این رهبر باشد.

سردار کاظمی با بیان اینکه شک نکنید که این انقلاب به انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) متصل خواهد شد اضافه کرد: همه مسئولان در هر بخش و مسئولیتی باید به مردم امید دهند و آنها را امیدوار و به مردم خدمت کنند.

۲۱۲۲۰