شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نخست وزیر

در واکنش به تعرض «بن گویر»؛

عضو کنست: یکی این دیوانه را بگیرد!

عضو کنست: یکی این دیوانه را بگیرد!

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو در تعرض علیه مسجدالاقصی، واکنش تندی نشان داد، همچنین یک عضو کنست بن گویر را دیوانه خطاب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، به اقدام امروز سه شنبه «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو در تعرض علیه مسجدالاقصی، واکنش تندی نشان داد.

لاپید که هم اکنون در بین جریان های مخالف کابینه قرار دارد، در توئیتر نوشت: این رخداد زمانی اتفاق می افتد که یک نخست وزیر ضعیف، غیر مسئول ترین شخصیت در خاورمیانه را به عنوان وزیر برمی‌گزیند، آن هم در منطقه پر تنشی مانند خاورمیانه!

«نئما لازیمی» از اعضای کنست نیز در این باره گفت: اقدامات بن گویر به خشونت و خونریزی بیشتر منجر می شود، باید جلوی این دیوانه را بگیریم، چون با اقدامات تحریک آمیزش باعث می شود هزینه های سنگینی را متحمل شویم.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید به مسجد مبارک الاقصی تعرض کرد. که این اقدام با واکنش شدید فلسطینیان از جمله گروه های مقاومت فلسطین مواجه شده است.

پیش از این مقامات سازمان ملل و مصر با ارسال پیامی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی هشدار داده بودند که در صورت تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، نمی توانند مانع از پیامدهای خطرناک آن شوند.