شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#برجام#مجلس#شهرکرد#نماینده مردم

راستینه در تذکر شفاهی:

برجام فریب بزرگ آمریکایی‌هاست/ اقتصاد ما نباید شرطی باشد

برجام فریب بزرگ آمریکایی‌هاست/ اقتصاد ما نباید شرطی باشد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: برجام فریب بزرگ آمریکایی‌هاست و باید بر شرطی‌سازی اقتصاد خط بطلان بکشید و به فشار اقتصادی تحمیلی برجامی پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: امروز سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است که او به ما یاد داد باید میدان مبارزه را تعیین کنیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرطی سازی اقتصاد که توسط حسن روحانی با برجام صورت گرفت بلای جان کشور شده است، تصریح کرد: هر بار که آمریکایی‌ها اراده می‌کنند که اقتصاد کشور را به هم بریزند، صحبت از مذاکره و یا قطع مذاکره می‌کنند و دستگاه دیپلماسی نیز در همین میدان بازی می‌کند. این دستاویزی برای بازار پولی و ارزی کشور شده است.

وی ادامه داد: بر این شرطی‌سازی اقتصاد خط بطلان بکشید و فشار اقتصادی تحمیلی برجامی را پایان ببخشید. برجام فریب بزرگ آمریکایی‌هاست. وقتی آن‌ها داروی بیماران پروانه‌ای را تحریم می‌کنند، آیا امید دارید که حقوق این ملت مظلوم را به رسمیت بشناسند؟

راستینه تاکید کرد: با دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای حتی می‌توانید به بازدارندگی اقتصادی برسید، مهم این است که از این دام بلا خود را نجات دهید.