شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##تعرض#گویر#شرایط#خاص#انجام#فلسطینیان#واکنش#نشان#ندهند!

رسانه های صهیونیستی:

تعرض بن گویر با شرایط خاص انجام شد تا فلسطینیان واکنش نشان ندهند!

تعرض بن گویر با شرایط خاص انجام شد تا فلسطینیان واکنش نشان ندهند!

رسانه های عبری اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی موجب واکنش فلسطینیان نشود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، رسانه های عبری امروز سه شنبه اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض «ایتمار بن گویر» (وزیر امنیت داخلی) به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی، موجب واکنش فلسطینیان نشود.

رادیو رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: «رونین بار» رئیس شاباک برای این اقدام بن گویر چندین شرط تعیین کرده بود از جمله اینکه در ساعات اولیه صبح باشد، دوم اینکه آسیبی به شرایط موجود در مسجدالاقصی وارد نکند و سوم اینکه این اقدام به صورت هماهنگ شده انجام شود.

بنابر اعلام رسانه های عبری ، دلیل این تدابیر رئیس شاباک و جلوگیری وی از برگزاری مراسم های دینی توراتی از سوی بن گویر، در راستای پیشگیری از واکنش احتمالی و خشم فلسطینی ها بوده است.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید به مسجد مبارک الاقصی تعرض کرد. که این اقدام با واکنش شدید فلسطینیان از جمله گروه های مقاومت فلسطین مواجه شده است.

پیش از این مقامات سازمان ملل و مصر با ارسال پیامی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی هشدار داده بودند که در صورت تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، نمی توانند مانع از پیامدهای خطرناک آن شوند.