شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسجد#سه شنبه

آخرین تحولات فلسطین؛

تعرض ایتمار بن گویر به مسجد الاقصی/ شهادت یک نوجوان فلسطینی+ فیلم

تعرض ایتمار بن گویر به مسجد الاقصی/ شهادت یک نوجوان فلسطینی+ فیلم

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید به مسجد مبارک الاقصی تعرض کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید به مسجد مبارک الاقصی تعرض کرد.

این در حالی است که پیش از این اقدام، سازمان ملل و مصر به رژیم صهیونیستی در مورد تعرض بن گویر به مسجدالاقصی هشدار داده بودند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که سازمان ملل و مصر در پیامی به بنیامین نتانیاهو هشدار داده‌اند که در صورت تعرض ایتمار بن گویر به مسجد الاقصی، برای بازداشتن حماس از واکنش به چنین اقدامی با مشکل مواجه خواهند شد.

تیراندازی به سوی اشغالگران صهیونیست در جنین

گردان جنین اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به محله المصاوره در جنین، به سمت آنان تیراندازی کرده است.

منابع محلی اعلام کردند که در پی درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با صهیونیست‌ها، اشغالگران موفق به بازداشت یکی از فلسطینیان تحت تعقیب در این منطقه نشده و مجبور شدند از این منطقه عقب‌نشینی کنند.

شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی بامداد امروز سه شنبه در اردوگاه الدهیشه در جنوب بیت لحم به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه الدهیشه اقدام به تیراندازی به سمت فلسطینیان کردند که طی آن نوجوانی ۱۵ ساله به اسم آدم عصام شاکر عیاد به شهادت رسیده و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تعرض ایتمار بن گویر به مسجد الاقصی/ شهادت یک نوجوان فلسطینی+ فیلم