شهر خبر

قول جالب ستاره جذاب به استقلالی ها

آرش رضاوند پس از گذشت چند روز از بازی آبی‌پوشان با مس رفسنجان که با توقف شاگردان ساپینتو در ورزشگاه آزادی همراه شد به شرایط داوری‌ در بازی‌های استقلال واکنش نشان داد.

قول جالب ستاره جذاب به استقلالی ها

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

آرش رضاوند، بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای خود و وضعیت مصدومیت خود اظهار کرد: در حال فیزیوتراپی هستم و شرایطم مقداری بهتر شده است. فکر می‌کنم تا به آمادگی برسم، حداقل یک تا ۲ هفته طول بکشد اما سعی می‌کنم در زودترین زمان ممکن، برگردم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به بازی استقلال مقابل تراکتور در رقابت های جام حذفی می‌رسد؟ گفت: بعید می‌دانم که به این بازی برسم.

رضاوند درباره شرایط این روزهای آبی پوشان پایتخت و نتایج کسب شده استقلال در رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما فاصله زیادی تا صدر جدول نداریم و ۲ امتیاز اختلاف ما با صدرجدول است. تعطیلات لیگ هم باعث شد تا تیم‌ها از شرایط ایده آل خود دور شوند. فکر می‌کنم تا ۲ هفته دیگر بتوانیم به مرز آمادگی تیمی برسیم اما در کل چیز نگران کننده‌ای نیست و تلاش خود را می‌کنیم به شرایط ایده آل خود دست پیدا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اعتراضاتی که تیمش نسبت به عملکرد داوری دارد و در پاسخ به این سوال که چقدر تصمیم های تیم داوری در نتایج استقلال تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: به نظر من خیلی تاثیر داشته است. اگر در بازی قبلی استقلال، آن توپی که واضح به دست بازیکن مس رفسنجان برخورد کرد، پنالتی اعلام می‌شد، شرایط متفاوت می‌شد. آن توپ هم توپی نبود که بگوییم داور ندید یا صحنه ۵۰-۵۰ بود. در این چند هفته، چند صحنه واضح داوری شکل گرفته که به ضرر تیم ما بوده است.

رضاوند افزود: هر تیمی قبل از اینکه با ما بازی کند، بیانیه می‌دهد که ما از داوری می‌ترسیم و همین مساله به نظر من روی داوری تاثیرگذار است اما به طور کلی این اشتباهات سهوی است و داوران ما جزو داوران با شرف لیگ برتر هستند. تنها خواسته ما این است که عدالت رعایت شود.

او درباره تقابل آبی‌های پایتخت با تیم فوتبال تراکتور در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی گفت: مصدومان و محرومان بازی قبلی‌مان مقداری زیاد بود اما ۴-۳ بازیکن تیم، به بازی با تراکتور می‌رسند. قطعا شرایطمان بهتر خواهد شد و باید ببینیم در بازی جام حذفی چند بازیکن دیگر به تیم اضافه می‌شوند. در بازی‌های قبلی، به خاطر مصدومان و محرومان، مقداری دست مربی بسته بود اما شرایط تیم در آینده بهتر خواهد شد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره پایان نیم فصل اول لیگ برتر و شرایط تیمش برای شروع نیم فصل دوم این مسابقات خاطرنشان کرد: تیم ما، جزو تیم های خوب لیگ است و ما در همه پست‌ها، بازیکنان خیلی خوبی داریم. فقط تعداد محروم و مصدوم تیم در این چند هفته باعث شد اذیت شویم اما استقلال به طور کلی شرایط خوبی دارد.

رضاوند در پایان هدف گذاری خود و عملکرد فنی خود در این فصل مسابقات تاکید کرد: مهم ترین، هدف، هدف تیمی است و اینکه بتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم. من هم تلاش خود را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم پس از دوران مصدومیتم، شرایط بهتری را رقم بزنم؛ طوری که بتوانم شانس حضور در تیم ملی را هم داشته باشم.